فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / بازار خرید شانه میوه پلاستیکی سیب سمیرم

بازار خرید شانه میوه پلاستیکی سیب سمیرم

سیب مرغوب و با کیفیت که جهت صادرات استفاده می شود را می توان در مناطق خاصی از کشور پیدا نمود. یکی از مناطق مهم در تولید و عرضه سیب صادراتی و بازار داخل کشور منطقه سمیرم است. باغداران و صادرکنندگان سیب سمیرم جهت بسته بندی می توانند از شانه پلاستیکی سیب استفاده نمایند. بازار خرید انواع شانه میوه سیب از طریق اینترنت شرایطی است که برای باغداران این منطقه فراهم شده است.
منطقه سمیرم اصفهان با عرضه انواع سیب درختی زرد و سیب در کنار سیب های دماوند در بازار عرضه می شوند از تیر ماه تا آبان پاسخگو نیاز بازار داخل و بازارهای صادراتی هستند. سیب های درختی چون گلاب که در این منطقه برداشت می شوند به علت آبدار بودن بیشتر مصرف داخلی دارند. جهت بسته بندی انواع سیب های منطقه سمیرم می توان شانه میوه پلاستیکی متناسب به آن به کار برد. شانه میوه پلاستیکی در ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ می توانند برای بسته بندی سیب های این منطقه به کار روند. جهت صادرات سیب نیز می توان از شانه های پلاستیکی ۲۷ در ۴۷ باوزن های خاص ۳۰ یا ۴۰ گرم استفاده نمود که در این سال ها این نوع بسته بندی با استقبال صادرکنندگان روبرو شده است.
بازار خرید انواع شانه میوه پلاستیکی از طریق اینترنت بهترین شانه های میوه پلاستیکی را به خریداران معرفی میکند و در صورت تمایل به هر یک از شانه ها، نمونه را خدمتتان ارسال می نماید و با تایید نمونه، طبق سفارش بار را متناسب به حجم آن از طریق باربری ارسال می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید