فروش تجهیزات بسته بندی
شنبه , اردیبهشت ۱۵ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / بازار عرضه شانه میوه پلاستیکی هلو

بازار عرضه شانه میوه پلاستیکی هلو

در سیاست صادرات محصول غیر نفتی، صادرات محصولات کشاورزی نقش زیادی می تواند ایفا نماید. تولید و برداشت محصولاتی چون هلو و شلیل که در کشور در حجم عمده تولید می شود و قابلیت صادر شدن را نیز دارد با بسته بندی مناسب همراه با شانه پلاستیکی می تواند سبب افزایش صادرات نیز شود. بازار عرضه انواع شانه میوه پلاستیکی با ارائه شانه های هلو و دیگر محصولات دسترسی را برایتان آسان نموده است.
برای اینکه صادرات غیر نفتی در کشور افزایش یابد باید به کشاورزی نگاه ویژه ای داشت. به عبارتی تولید و برداشت و بسته بندی و اصول صادرات محصولات کشاورزی باید طبق آخرین اصول صادرات باشد و کشاورز و صادر کننده با رعایت این اصول، محصول کشاورزی با کیفیت و مشتری پسند روانه بازار کند.
در این سال ها، محصولی چون هلو به کشورهای زیادی صادر شده است که یکی از این کشورها، عراثق می باشد به علت پایانه مرزی که در غرب کشور وجود دارد می تواند مقصد خوبی جهت صادرات هلو ایرانی باشد.
صادر کنندگان توجه نمایند از نکات مهم در صادرات، مسئله بسته بندی میوه می باشد. هر چقدر میوه با کیفیت تر در کشور مقصد ارائه شود و بسته بندی مناسب داشته باشد از طرف مشتری مورد تقاضا خواهد بود. کیفیت کارتن یا سبد و استفاده از شانه های مرغوب می تواند در بسته بندی تاثیر گذار باشد. بازار عرضه شانه میوه با ارائه انواع شانه میوه پلاستیکی هلو جهت بسته بندی هلو انجیری و انواع هلو پاسخگو بسته بندی مناسب این محصول جهت صادرات خواهد بود. بنابراین می توان با توان تولید داخل کشور محصولات کشاورزی طبق اصول صادراتی به کشورها صادر نمود و انتظار افزایش روز افزون صادرات غیر نفتی بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید