فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / بازار فروش شانه میوه مقوایی سیب سمیرم

بازار فروش شانه میوه مقوایی سیب سمیرم

بازار سیب درختی که از باغات کشور از جمله سمیرم برداشت می شود جهت اینکه رقابتی تر در بازار جهانی عرضه شود نباید اصول بسته بندی در ان رعایت نشود. نکته ای که مورد غفلت قرار می گیرد. بازار فروش انواع شانه میوه مقوایی سیب به شما کمک خواهد سیب را با رعایت اصول بسته بندی نمایید.
بازار روسیه و کشورهای خلیج فارس و هند هموارهاز موارد صادراتی سیب های ایرانی چون سیب سمیرم، دماوند و ارومیه بوده است. به ویزه در سال قبل سیب های زیادی از این مناطق به کشورهای دیگر صادر شده است و میزان حجم صادرات سیب مناسب بوده است. با این وجود برخی از باغدران و صادر کنندگان وجود دارند جهت ارائه قیمت رقابتی به برخی از اصول استاندارد بسته بندی توجه ندارند و این عدم رعایت در سورت و بسته بندی سبب می شود بازار کشورها را به راحتی از دست بدهیم.
باید توجه داشت می توان با برنامه ریزی و استفاده از بسته بندی های مناسب با شانه های مقوایی که در کشور تولید می شود و مطامطابق با استاندارد های جهانی است، میتوان هم بازار کشورهای دیگر را داشت و هم سیب های باکیفیت ایرانی چون سیب سمیرم را به خوبی و بهتر عرضه نمود.
بازار فروش شانه میوه مقوایی سیب برای صادرات بهتر سیب به مشتریان خارجی در کنار تجار و باغداران عزیز خواهد بود و با ارائه شانه های سیب در ابعاد ۲۸ در ۴۸ و ۳۰ در ۵۰ سعی میکنند پاسخگو نیاز باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه مقوایی

تولید کننده انواع شانه میوه مقوایی درجه یک

شانه میوه مقوایی جنس دیگری از شانه میوه می‌باشد که معمولا در ابعاد بزرگتر تولید …

دیدگاهتان را بنویسید