فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / بازار فروش شانه میوه پلاستیکی سیب

بازار فروش شانه میوه پلاستیکی سیب

جهت بسته بندی بهترین سیب های درختی کشور که در حجم عمده چه در داخل و چه در بیرون از مرزهای کشور عرضه می شوند می توان از بازار فروش شانه های میوه پلاستکی با کیفیت آن ها را خرید نمود.
سیب درختی در کشور به صورت عمده برداست و عرضه بازار می شود و حجمی از این سیب های خوش طعم و مرغوب صادر به کشورعهای جهان می گردد. این اتفاق سبب شده که سیب های ایرانی که در باغات آذربایجان، سمیرم و دماوند توسط باغداران زحمتکش کشت می شوند، از همه نظر در بین سیب های دیگر جهان با کیفیت تر باشند به طوری که رتبه چهارم تولید سیب در بین کشورهای جهان در اختیار ایران است. این مزیت سبب شده است که صادرات سیب به کشورهای روسیه، هند، پاکستان، حوزه خلیج فارس به خصوص در سال ۹۶ گسترش یافته باشد و این روند در سال ۹۷ نیز ادامه داشته باشد.
در این بین موضوع بسته بندی مناسب و شکیل سیب های صادراتی می تواند بازارهای بیشتری را نصیب سیب های باکیفیت ایران نماید. بسته بندی سیب با شانه های پلاستیکی میوه اتفاقی بود که در این سال ها صورت می گیرد. استفاده از شانه های ۲۷ در ۴۷ با تعداد خانه های ۲۲، ۲۴ تایی بیشترین سهم از بازار فروش انواع شانه میوه را داشته است. چنانچه تمایل به خرید انواع شانه میوه پلاستیکی جهت بسته بندی سیب داشتید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید