فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / بازار فروش شانه میوه گوجه پلاستیکی

بازار فروش شانه میوه گوجه پلاستیکی

گوجه های گلخانه ای که در استان های سیستان و بلوچستان و فارس و اصفهان کشت می شوند قابلیت صادر شدن به کشورهای روسیه، عراق و اروپا را دارند و در این سال ها گوجه های ایرانی بسیاری به این کشورها صادر شده است. بسته بندی مناسب گوجه ها با شانه های میوه پلاستیکی که در بازار با قیمت مناسب به فروش می رسند می تواند می تواند در عرضه این محصول کمک حال باشد.
در ایران انواع گوجه با رقم متنوع تولید می شود و استقبال از برخی از این ارقام چون ازمیر و دانفیس بیشتر می باشد. در این بین بسته بندی مناسب این گوجه های گلخانه ای می تواند بر میزان ماندگاری آنها بیفزاید. کیفیت این ارقام از گوجه نیز سبب شده است که هر ساله میزان بیشتری از این ارقام در ایران تولید و به کشورهای همسایه صادر شود. توجه به بسته بندی این محصول که اکثرا در ایران در سبدهای دو ردیفه رخ می دهد می تواند بر میزان صادرات بیفزاید.
به طوریکه استفاده از شانه های میوه پلاستیکی گوجه می تواند سبب شود که گوجه ها به طور منظم و تحت حفاظت بسته بندی شوند و کار چیدن را هم برای کارگر در زمان بسته بندی راحت تر می کند. از طرفی اگر بسته بندی گوجه در کارتن صورت گیرد استفاده از شانه های مناسب ابعاد کارتن می تواند بسته اصولی را طبق بسته بندی جهانی را ارمغان اورد. بازار فروش شانه های پلاستیکی در ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ با خانه های گوناگون کار بسته بندی گوجه برای رقابت در بازار جهانی یقینا بیشتر فراهم خواهد آورد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید