فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه گوجه / بازار پخش شانه میوه گوجه متین

بازار پخش شانه میوه گوجه متین

گوجه از محصولاتی است که سالنه در کشور به دیگر کشورها چون روسیه و عراق صادر می شود و البته یکی از رقم های آن که در بازار ایران پر مصرف است رقم متین می باشد. بازار پخش شانه میوه، شانه های ویژه مخصوص گوجه های متین را در اختیار کشاورزان قرار می دهد.
از پر فروش ترین گوجه ها در بازار ایران را میتوان گوجه متین را نام برد که شکل تخ مرغی یا بیضوی دارد و این گوجه ها به صورت فله ای در سبد های پلاستیکی و چوبی روانه بازار داخل می کنند اما یه عده از باغداران تمایل دارند این گوجه ها را با بسته بندی مناسب روانه بازار نمایند. بدین منظور شانه های میوه در ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ وجود دارد که مخصوص این نوع گوجه ها می باشند. شانه های میوه ی بیضوی شکل در ابعاد ۲۴ در ۳۴ با تعداد خانه های ۱۲، ۱۶ و ۲۰ عرضه می شوند و شانه های ۲۷ در ۴۷ با تعداد خانه های ۲۱، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۳ قابل استفاده هستند.
بازار پخش این امکان را برای باغداران گوجه متین فراهم آورده است تا در ضورت خریداری، آنها را به مناطق مورد نظر ارسال نماید. لازم به ذکر است که خریداران بدانند شانه های میوه در ابعاد ۲۴ در ۳۴ با بسته های ۱۰۰۰ تایی و ابعاد ۲۷ در ۴۷ با تعداد ۵۰۰ تایی عرضه می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه گوجه

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای جهت صادرات گوجه های با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید