فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / توزیع شانه میوه سیب در سمیرم اصفهان

توزیع شانه میوه سیب در سمیرم اصفهان

سیب سمیرم از گونه های معروف سیب در بازار داخل می باشد که نسبت به گونه های دیگر سیب در بازار ا کیفیت مرغوب تری برخودار است. به طوری انواع مختلف از سیب سمیرم در سال صادر می گردد. جهت بسته بندی سیب سمیرم می توان از شانه های میوه کاغذی و پلاستیکی که در سطح کشور توزیع می شود.
یک محصول چون سیب زمانی در بازار داخل و جهانی طرفدار پیدا می کند که مجموعه رفتارها از زمان کشت تا زمان رسیدن به دست مشتری درست انجام گردد. در این بین بسته بندی محصول نیز از اهمیت وافری برخودار است و باید با تمام شرایط طوری فراهم شود که قیمت تمام شده به خصوص جهت صادرات رقابتی عرضه شود. اهمیت بسته بندی سیب در زممان صادرات و پخش آن سبب می شود که توزیع کنندگان آن جهت چلوگیری از سیب از شانه های میوه سیب بهره ببرند.
شانه میوه سیب در بازار در دو جنس شانه میوه پلاستیکی و شانه میوه مقوایی عرضه و توزیع می شود. هر کدام از این شانه ویژگی خاص خود را دارند و هر صادر کننده یا باغداری طبق نیاز خود و با توجه به نوع بسته بندی که در نظر دارد اقدام به استفاده می نماید. هر کدام از شانه های میوه سیب جهت استفاده از سیب سمیرم استفاده شده است و در این سال ها مورد تایید صادر کننده و باغدار بوده است و باغدار و صادر کنندگان عزیز نیز می تواند از ای بابت آسوده خاطر باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید