فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / توزیع شانه میوه پلاستیکی سیب مراغه

توزیع شانه میوه پلاستیکی سیب مراغه

مراغه از شهرستان های غرب کشور است که سیب های درجه یک را تولید و روانه بازار حوزه خلیج فارس می کند. در این بسته بندی این سیب ها با شانه های میوه پلاستیکی سیب که به صورت سفارشی تولید می شود صورت می گیرد.
آنچه باغداران مراغه ای یا هر باغدار تولید کننده سب باید در نظر داشته باشند ان هست بحث صادرات سیب به کشورهای به مجموعه ای عوامل بستگی دارد و باید کار به صورت گروهی صورت گیرد. نکته ای شاید زیاد بدان توجه نشده است. به طوریکه مشاهده می کنیم سیب با قیمت های بیشتر از قیمت سیب در کشورهای مقصد در داخل عرضه می شود. در صورتی برای صادرات میوه با در نظر گرفتن کیفیت باید به بسته بندی هم توجه ویزه داشته باشیم و قیمت رقابتی را در بازار جهان ارائه دهیم.
به همین منظور در تولید شانه های میوه سیب این بستر را فراهم کردیم که بنا به نوع سفارش مشتری و درخواست آن از نظر وزن و رنگ شانه تولید نماییم. الیته در نظر ابعاد هم شانه میوه پلاستیکی در دو بعد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ تولید می شوند و اکثرا پاسخگو بسته بندی متداول هستند. بنابراین صادرکننده سیب مراغه می تواند از بین تعداد خانه هایی که برای سیب در این دو بعد به کار میرود به انتخاب خود شانه مورد نظر را برگزیند. توزیع انواع شانه میوه پلاستیکی در غرب کشور از طریق مجموعه بازار شانه میوه صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید