فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه گوجه / توزیع شانه میوه گوجه سانسید

توزیع شانه میوه گوجه سانسید

گوجه سانسید یکی از ارقام گوجه هایی است در بین صد رقم گوجه ای که در ایران تولید و عرضه میشود. صادر کننده گوجه سانسید می توانند از شانه میوه کشیده ای مخصوص گوجه های سانسید می باشند بهره ببرند. توزیع این نوع شانه ها به استان کرمان محل کشت عمده گوجه سانسید امکان پذیر است.
کشاورزان در مناطق مختلف کشور به کشت محصولات مختلف می پردازند و این اهمیت کشاورزی را در ایران نشن می دهد. در این بین کشاورزان کرمانی بک نوع گوجه با کیفیت را کشت می کنند که به گوجه های سانسید معروف است. در کشت این نوع گوجه ها از بذر های هیبریدی استفاده می شود و درنوع ۶۱۸۹ و ۶۱۰۸ در بازار ایران مورد استقبال قرار گرفته است. گوجه سانسید ۶۱۸۹ دارای قالب کشیده می باشد و توانسته بازار جهانی نیز برای خود مهیا نماید. این مدل بازار پسند بوده و در کنار گوجه متین از گوجه های صادراتی کشور محسوب می شود.
شاید سوال پیش بیاید برای این نوع گوجه آیا شانه میوه وجود دارد. در تولید شانه های میوه بر آن شدیم با توجه محصولات صادراتی شانه هایمیوه تولید نماییم و از انجایی که تولید شانه های میوه در شمال کشور از قدمت بیشتری نسبت به مناطق دیگر کشور برخودار است توانسته تنوع تعداد خانه در شانه های میوه با طرح های مختلف ایجاد کند.
به همین منظور برای گوجه های سانسید یک سری شانه های میوه کشیده تولید می شود که بسته بندی شکیلی را ایجاد می کنند. با این تفاسیر کشاورزان و صادر کننده گوجه می توانند با توجه به توزیع عمده بهترین این شانه ها را داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه گوجه

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای جهت صادرات گوجه های با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید