فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / تولید انواع شانه میوه سیب

تولید انواع شانه میوه سیب

انواع شانه میوه (وکیوم میوه) با چه تعداد خانه هایی برای بسته بندی سیب تولید می شود؟ آیا شانه های میوه پلاستیکی هم برای صادرات سیب می توان استفاده نمود؟
بنا به جنس شانه های میوه ( وکیوم میوه) که جهت بسته بندی محصول سیب به کار می رود می توان از شانه با تعداد خانه های مشخص استفاده نمود.. در صادرات سیب بیشتر از کارتن یا کارتن پلاست های در ابعاد ۳۰ در ۵۰ استفاده می کنند. شانه هایی که برای این نوع کارت ها به کار می روند شانه هایی در ابعاد ۲۸ در ۴۸ و ۲۷ در ۴۷ می باشد. شانه هایی از جنس فوم، مقوا و پلاستیک در بازار شانه ایران تولید می شود که در بسته بندی سیب نیز استفاده شده است.
شانه های مقوایی در ابعاد ۲۸ در ۴۸ می باشد که در ایران اکثرا تعداد خانه های آن شامل ۲۲، ۲۵ و ۳۰ می باشد. این شانه ها دارای وزن ۸۰ گرم می باشند و در بسته های ۱۰۰ تایی بسته بندی می شوند. از طرف دیگر شانه های میوه فومی می باشند که نوع شانه ها نیز طرفداران خود را دارد. شانه های فومی با تعداد خونه های ۱۰، ۱۲، ۱۵، ۱۸ و ۲۲ را می توان برای بسته بندی به کار برد.
در این بین شانه های میوه پلاستیکی نیز قابل استفاده برای بسته بندی سیب می باشند و از آنجایی که قیمت شانه های میوه پلاستیکی نسبت به دیگر شانه مناسب تر است متقاضیان خاص خودش را دارد. تجربه نشان داده است که شانه هایی با تعداد خانه های ۲۲، ۲۴ و ۲۶ در بین شانه های پلاستیکی طرفداران بیشتری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید