فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه مقوایی / تولید کننده انواع شانه میوه مقوایی درجه یک

تولید کننده انواع شانه میوه مقوایی درجه یک

شانه میوه مقوایی جنس دیگری از شانه میوه می‌باشد که معمولا در ابعاد بزرگتر تولید شده و برای میوه‌هایی با فیزیکی بزرگ‌تر از هلو و شلیل و… استفاده می‌شود.
شانه میوه مقوایی نیز مانند دیگر نمونه‌ها برای بسته‌بندی هرچه بهتر میوه‌ها استفاده می‌شود، تا میوه ها زمان جابه‌جایی صدمه‌ای نبینند و سالم و با همان ظاهر اولیه به مصرف کننده عرضه شود.

شانه میوه مقوایی

شانه میوه مقوایی

شانه میوه مقوایی جنسی مستحکم‌تر و جثه‌ای بزرگتر نسبت به شانه میوه‌های پلاستیکی دارد و معمولا برای میوه‌هایی مثل سیب استفاده می‌شود.
ناگفته نماند که از شانه‌ میوه مقوایی و یا هر جنس و مدل دیگری معمولا برای کار صادرات میوه استفاده می‌شود؛ چرا که میوه‌ها و محصولات ایرانی ناب بوده و بسیار طرفدار دارد و علاوه بر برطرف کردن نیاز بازارهای داخلی توانسته نظر بازارهای خارجی‌را هم نیز جلب کند.
برای ارسال میوه‌ی خوب به بسته‌بندی خوب هم نیاز داریم تا بتوانیم مشتری‌های خارجی را راضی نگه داریم؛ پس از شانه میوه مقوایی استفاده می‌کنیم تا علاوه بر بسته‌بندی شکیل میوه‌هایی سالم را به دست درخواست کننده برسانیم.

شانه میوه مقوایی

انواع شانه میوه مقوایی

شانه میوه مقوایی معمولا در همه‌جا برای بسته بندی سیب استفاده می‌شود اما گاهی اندازه‌های کوچکتری هم دارد که مناسب گوجه‌فرنگی و میوه‌هایی از این قبیل هستند.
شانه میوه انواع مختلفی دارد که از نظر جنس و سایز تقسیم بندی می‌شوند.

این‌ها جنس‌های متفاوت از شانه میوه، موجود در بازار می‌باشد که باغداران، کارخانه‌داران میوه، مراکز بسته‌بندی و… طبق نیازی که دارند آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار می‌دهند.
شانه میوه‌ی مقوایی یا همان سلولزی بیشتر به افراد صادر کننده میوه سیب فروخته می‌شود؛ چرا که در این زمینه کاربرد بیشتری دارد.

شانه میوه مقوایی

شانه میوه مقوایی درجه یک

با استقبال بازارهای خارجی از سیب تولید‌ شده‌ی ایرانی، تولید کنندگان ما برای صادرات این میوه‌ی دوست‌داشتنی اقدام کرده‌اند؛ اما فرستادن میوه به کشورهای دیگر به دلیل طولانی بودن مسافت ممکن است باعث آسیب‌دیدگی میوه شود، پس بهتر است در بسته‌بندی‌های مطمئن این اتفاق بیفتد.
شانه میوه مقوایی درجه یک پیشنهادی مناسب است برای این‌کار؛ چرا که با بسته‌بندی سیب‌ها در این شانه‌های میوه می‌توان با خیال آسوده کار ارسال را انجام داد.
شانه میوه‌های مقوایی درجه یک باعث می‌شود تا سیب‌ها مرغوب در جایی محکم قرار گرفته و ضربه نخورند و به عنوان میوه‌ای درجه یک صادر شوند.
برای تهیه شانه مقوایی کافیست با مشاوران ما در قسمت فروش تماس حاصل نمائید تا در امر خریدی موفی شما را یاری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه مقوایی

شانه میوه مقوایی جهت فروش در تهران

شانه میوه مقوایی در ایران و جهان بیشتر جهت بسته بندی سیب به کار می …

دیدگاهتان را بنویسید