فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / خرید اینترنتی شانه میوه پلاستیکی سیب تبریز

خرید اینترنتی شانه میوه پلاستیکی سیب تبریز

سیب قرمز دارای گونه های گوناگون است که در نقاط مختلف کشور تولید می شود و نوع دلیشز، گلدن و استخوانی آن جهت صادرات در کشور بیشتر صورت می گیرد. خرید اینترنتی شانه های پلاستیکی سیب مزیتی است که صادرکننده تبریز و یا هر صادر کننده ای می تواند از آن استفاده نماید.
سیب قرمز که در مناطق مختلف کشور چون ارومیه، مراغه، سمیرم و دماوند برداشت می شوند دارای واریته های متنوع هسند و تولید سیب در کشور ایران یک پنج از حجم کل میوه های تولید شده در کشور هست و این میزان تولید از سیب می تواند بستری برای صادرات این میوه توسط باغدارن و صادر کنندگان مناطق مذکور یا نزدیک به آن باشد.
صادرات سیب قرمز ایرانی در کارتن های بسته بندی در ابعاد ۳۰ الی ۵۰ و سبدها به همراه شانه های میوه کاغذی و پلاستیکی صورت می گیرد. صادر کنندگان تبریزی که به معدن اکثر سیب های با کیفیت در اطراف خود دسترسی دارند توجه نمایند صادرات سیب با شانه های پلاستیکی بتوانند شانه ها را با قیمت های متنوع داشته باشند. چون قیمت شانه های پلاستیکی به رنگ و وزن آن بستگی دارد و این مزیتی است که صادر کننده می تواند متناسب به وزن سیب ها و رنگ کارتن تهیه شده شانه میوه خرید نماید.
بنابراین صادر کننده تبریزی می تواند از طریق اینترنت شانه های پلاستیکی با کیفیت و مورد نظر را در بین انواع شانه پلاستیکی سیب برگزیند و خرید اینترنتی داشته باشد. مجموعه بازار شانه میوه در بستر اینترنت این فرصت را مهیا ساخته است که صادر کننده با انواع شانه ها از طریق راه های ارتباطی آشنا گردد و ضمن اطلاع از نوع شانه ها و شانه مورد نظر خود را سفارش دهد یا از بین شانه های تولیدی مجموعه یکی را انتخاب نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید