فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه آلو / خرید شانه انار محمود آباد فیروزکوه

خرید شانه انار محمود آباد فیروزکوه

فیروزکوه از شهرستان های استان تهران می باشد که آب و هوایی کاملا خنک دارد که در روستای محمودآباد از توابع این شهرستان انارهای با کیفیتی تولید می شود که قابلیت صادرات دارند. بسته بندی انارهای محمود آباد با خرید شانه های میوه انار می تواند مشتری پسند باشد.
روستای محمود آباد را می توان در فاصله ۵۰ کیلومتری از شهرستان فیرزکوه پیدا نمود. با ورود به روستا متوجه خواهیم شد که کشاورزی در این روستا شغل اصلی مردم روستا می باشد. آب و هوای خوب روستا سبب می شود که انار تولید شده در آن از کفیت خوبی برخودار باشد و ویزگی های انار صادراتی را داشته باشد. انار های صادراتی اکثرا درشت و پر آب هستند و نسبت انارهایی که در کشور پخش می شوند قیمت نسبتا گران تری نیز دارند. البته حسن انار روستای محمود آباد در استفاده از کود های حیوانی است که کشاورزان این منطقه استفاده می کنند و ارگانیک بودن این محصول سبب می شود بتواند ویژگی یک انار صادراتی را داشته باشد . فقط کافی است بسته بندی انار به درستی صورت گیرد. در ایران بسته بندی انار یا فوم هاییبه کار می برند یا از شانه های میوه انار استفاده می شود.
جهت بسته بندی انار می توان از شانه میوه انار از جنس پلاستیک و فوم و مقوایی استفاده نمود که هر کدام قابلیت خاص خود را داند. چنانچه تمایل به استفاده از هر کدام شانه میوه انار دارید می توانید با مشاور ما ارتباط بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه شابلون

شانه میوه پلاستیکی آلو قطره طلا جهت صادرات

شانه میوه پلاستیکی آلو برای دو رقم قطره طلا و شابلون جهت بسته بندی صادراتی …

دیدگاهتان را بنویسید