فروش تجهیزات بسته بندی
جمعه , مهر ۲۷ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / خرید شانه میوه سیب با قیمت مناسب

خرید شانه میوه سیب با قیمت مناسب

چه نوع شانه میوه ای جهت خرید مناسب است؟ آیا شانه میوه فومی بخریم یا پلاستیکی؟ شانه مقوایی جهت بسته بندی قیمت مناسب تری دارد؟
در این مطلب قصد نداریم بیان کنیم که کدام نوع شانه میوه بر دیگری برتری دارد؟ بلکه هدف معرفی انواع شانه میوه در ایران و کمک در انتخاب بهتر شما علاقه مندان به بسته بندی بهتر محصولات کشاورزی جهت رونق در فروش بیشتر هستیم.
شانه های میوه در ۳ جنس فومی، مقوایی و پلاستیکی در بازار ایران تولید می شود و تولیدکنندگان بسیاری اقدام به تولید این محصولات کرده اند که در این بین تولید شانه پلاستیکی طرفداران بیشتری داشته است و توانسته سهم بیشتری در بازار کشور داشته باشد. در این بین شانه های فومی و پلاستیکی برای اکثر محصولات مانند سیب، کیوی، گلابی، هلو، شلیل، آلو، پرتقال، نارنگی و خرمالو تولید و روانه بازار می شوند و دارای انواع طرح های مختلف با رنگ های متنوع می باشند. البته شانه مقوایی هم برای محصولات سیب و پرتقال بیشتر به کار می رود.
نکته حائز اهمیت دیگر برای خریداران مسئله باربری و نوع بسته بندی شانه های میوه است که شانه های مقوایی ۲۸ در ۴۸ به صورت بسته های ۱۰۰ تایی، شانه های فومی به صورت ۷۰ تایی و شانه های پلاستیکی به صورت ۵۰۰ تایی بسته بندی می شود. از طرفی برای شانه هایی با ابعاد ۲۴ در ۳۴ نوع بسته بندی شانه فومی و پلاستیکی متفاوت است. به طوریکه شانه های فومی در بسته های ۵۰ تایی و شانه های پلاستیکی در بسته های ۱۰۰۰ تایی ارسال می شوند. این تفاوت در نوع بسته بندی و نوع کیفیت هر یک و البته فرهنگ کشوری که محصولات بدان صادر می شود سبب شده هر یک از این شانه ها علاقه مندان خاص خودش را داشته باشد. یقینا علاقه مندان می توانند از بین این همه تنوع شانه بهترین آنها را جهت بسته بندی انتخاب کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید