فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه هلو / خرید شانه میوه هلو مازندران

خرید شانه میوه هلو مازندران

رده ششم تولید میوه پر طرفدار تابستانی نصیب کشور ایران است به طوری از تولید حجم میلیونی هلو در جهان، ایران با حجم سالانه بالای ۵۰۰ هزار تن در سال ششم کشور تولید کننده این محصول می باسد. در ایران به ویژه استان مازندران، هلو به میزان وسیعی کشت و برداشت می شود که حجمی از آن با شانه های میوه بسته شده و صادر می شوند.
آمارها در نیمه نخست سال ۹۶ نشان می دهد بیش از ۳ هزار تن از این محصول به کشورهای همسایه ایران و کشورهایی چون هند، مالزی صادر شده است که این نشان از مرغوبیت و کیفیت محصول خوب ایرانی دارد. از طرفی صادر کننده ایرانی روی این میوه جهت صادرات حساب خاصی همیشه باز می کند و هلو تولید شده مازندران از این قاعده مستثنی نیست. کاهش قیمت هلو به همراه با بسته بندی مناسب با شانه میوه به همراه کیفیتی که بیان شد می تواند تاثیر شگرفی در انتخاب مشتریان داشته باشد و آن ها را علاقه مند به خرید آن کند.
انواع شانه میوه هلو در ابعاد ۲۴ در ۳۴ سالانه جهت بسته بندی بهتر این محصول به کار را برای صادر کننده ایرانی راحت می کند. کافی است صادر کننده ایرانی شانه های میوه مد نظر خود را انتخاب نماید تا شانه میوه با کیفیت را داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شانه میوه هلو

خرید و فروش شانه میوه هلو با قیمت ارزان

هلو، یکی از میوه های بسیار خوشمزه ی بهاری تابستانی است که در این فصل …

دیدگاهتان را بنویسید