فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / خرید شانه میوه پلاستیکی سیب شیراز

خرید شانه میوه پلاستیکی سیب شیراز

خریدار شیرازی شانه میوه پلاستیکی سیب جهت باربری شانه میوه چقدر باید هزینه کند؟ آیا شانه میوه پلاستیکی جهت بسته بندی سیب کاربرد دارد و نمی شکند؟
یکی از دغدغه های خریداران شانه میوه پلاستیکی، هزینه باربری ان به شهر های مختلف است که قابل توجه است. به همین دلیل بر آن شدیم به این دغدغه ها پاسخ دهیم.
شانه های پلاستیکی در دو ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ در ایران تولید می شوند. بسته بندی شانه های ۲۴ در ۳۴ در بسته های ۱۰۰۰ تایی و بسته بندی شانه های ۲۷ در ۴۷ در بسته های ۵۰۰ تایی می باشد. این بسته بندی به نوعی است که تا حجم ۸۰ الی ۱۰۰ بسته را می توان از طریق اتوبوس جا به جا نمود. بسته به تعداد بسته ها و بعد مسافت هزینه باربری شانه های پلاستیکی متفاوت خواهد بود.
اما آیا شانه پلاستیکی برای صادرات سیب استفاده می شود؟ دید نسبته به این موضوع به خود صادر کنندگان بر می گردد. تجربه نشان داده است صادرکنندگان بنا به اعتقاد خود و برخورد مشتریان خود در کشورهای مقصد از شانه پلاستیکی هم استفاده میکنند. ما استفاده از نوع سفارشی از شانه پلاستیکی که برای صادرات سیب استفاده می شود را به صادر کنندگان از جمله صادر کنندگان شیرازی توصیه می کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید