فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه هلو / خرید وکیوم شانه میوه هلو تهران

خرید وکیوم شانه میوه هلو تهران

شرکت های بازرگانی که در تهران مشغول به فعالیت پخش و عرضه انواع میوه جات در سطح کشور هستند و به توزیع میوه هایی همچون هلو، شلیل، خرمالو، پرتقال و سیب در سطح کشور و یا حتی صادرات به کشور های دیگر می پردازند می توانند از انواع وکیوم شانه میوه مخصوص صادرات و بازار داخلی هستند خرید و استفاده نمایند.
امروزه شاهد هستیم بسیاری از شرکت های بازرگانی در سطح کشور به ویژه در استان های تهران، تبریز، مشهد و اصفهان مشغول به فعالیت هستند که با قرارداد هایی که با باغداران می بندند، انواع میوه تابستانه و زمستانه را در سطح کشور و بازار های جهانی عرضه و پخش می کنند. این شرکت ها با بهره گیری از روابط خوبی که به ویژه با کشورهای دیگر دارند و ارتباط موثری که بر قرار می کنند سالانه حجم وسیعی از میوه هایی چون هلو، شلیل، کیوی، سیب، گوجه و پرتقال را روانه بازار های روسیه، عمان، امارات، قطر می کنند.
نکته واضح این شرکت ها توجه به بسته بندی استاندارد انواع میوه جات می باشد. یقینا این شرکت ها بنا به تجربه ای که در این سال ها داشته اند درک نموده اند که بسته بندی مناسب میوه می تواند در فروش آنها تاثیر بسزایی بگذارد. به همین منظور خرید انواع وکیوم شانه میوه مورد توجه این شرکت ها قرار دارد. همه این میوه های ذکر شده دارای وکیوم مخصوص به خود هستند. شرکت های بازرگانی که تمایل به خرید وکیوم شانهمیوه می توانند با مجموعه در تماس باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شانه میوه هلو

خرید و فروش شانه میوه هلو با قیمت ارزان

هلو، یکی از میوه های بسیار خوشمزه ی بهاری تابستانی است که در این فصل …

دیدگاهتان را بنویسید