فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه سبد میوه / شانه سبد میوه سیب با قیمت مناسب

شانه سبد میوه سیب با قیمت مناسب

شانه سبد میوه برای محصولات کشاورزی که در کشور تولید می شود و به فروش می رسد متفاوت می باشد. مثلا شانه سبد هلو با شانه سبد سیب از لحاظ ظاهر خانه ها متفاوت است اما از نظر قیمت تفاوتی ندارد و سعی کردیم با قیمت مناسب عرضه شود.

در ایران محصولات کشاورزی چون پرتقال، نارنگی و سیب در زمان های گذشته در جعبه های چوبی جمع آوری می شد و البته حمل و نقل این جعبه ها واقعا مشکل بود چون وزن بالایی داشتند.

با گذشته زمان و پیشرفت علم و نفوذ پلاستیک در زندگی انسان ها، امروزه شاهد هستیم جعبه یا سبد های پلاستیکی جانشین جعبه های چوبی در اکثرا صنایع شده اند.

اتفاقی که در جمع آوری محصولات کشاورزی نیز اتفاق افتاده است و سبدهای پلاستیکی با تنوع کار مختلف تولید و روانه بازار می شود.از این رو جهت بسته بندی میوه در هر یک این سبدها باید شانه سبد میوه مناسب را خرید نمود.

ابعاد شانه سبد میوه

  • شانه سبد میوه ۲۴ در ۳۴
  • شانه سبد میوه ۲۷ در ۴۷

انواع شانه میوه شانه سبد میوه

 

در ایران شانه سبد میوه که تولید می شود در ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ است و سبدهای میوه باید کمی از این شانه ها بزرگتر باشند تا بسته بندی میوه به بهترین شکل صورت گیرد.

در بسته بندی محصولات متنوع دیدیم که تجار از سبدهای گوناگونی بهره می برند مثلا برای گوجه از سبدهای ۱۸ کیلیویی با ابعاد ۳۰ در ۵۰ استفاده می نمایند و شانه سبد میوه این محصول نیز ۲۷ در ۴۷ که با تعداد خانه های ۱۸ و ۲۴ مورد استفاده قرار گرفته است.

با همه ی این تفاسیر و استقبال از شانه های میوه مختلف جهت بسته بندی سعی شده است شانه ها را با قیمت مناسب و رقابتی در بازار پخش و توزیع نماییم. به طوری در این سال ها شانه های میوه به اکثر نقاط کشور چون یزد، میرجاوه، ارومیه، تبریز، تهران، اصفهان و مشهد و دیگر جا ارسال نمودیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه پلاستیکی هلو

انواع شانه سبد میوه پلاستیکی در پارس آباد

انواع شانه سبد میوه پلاستیکی در شمال کشور به ویژه در استان مازندران تولید و …

دیدگاهتان را بنویسید