فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / شانه میوه سیب شمال جهت عرضه در دماوند تهران

شانه میوه سیب شمال جهت عرضه در دماوند تهران

شانه میوه سیب که در تولیدی های شمال کشور روزانه تولید و عرضه می شوند جهت بسته بندی سیب بیشتر به دماوند تهران، مناطق مختلف ارومیه و تبریز، سمیرم اصفهان عرضه می شوند و بسته بندی آن با انواع شانه میوه سیب از جمله شانه میوه پلاستیکی یا شانه میوه مقوایی صورت می گیرد.

سیب مناطق مختلف کشور زبانزد می باشد و سیب های ایرانی از مزه ی عالی بر خوردار هستند که رضایت مصرف کننده را به همراه دارد.

به طوری تمرکز در روش تولید ارگانیک این محصول سبب شده است که کشورهای دیگر نیز به این سیب ها علاقه بسیار نشان دهند.

کیفیت و سالم بودن سیب ها در زمان خرید در بازار داخل و خارج کشور اهمیت دارد و بنابراین باید به بسته بندی سیب ها توجه کافی داست. به ویژه در بحث صادراتی که آنچه شاهد هستیم توجه خوب به این نکته در این سال هاست.

شانه میوه سیب در بازار داخل و خارج

در بازار داخل سیب اکثرا از شانه میوه پلاستیکی سیب بهره می برند و بیشترین استفاده را باغدار دماوندی از مناطق تهران دارند که در ایام بسته بندی سیب از شانه های ۲۴ در ۳۴ با وزن بالاتر از وزن معمول، خرید می نمایند.

شانه میوه سیب

در بازار خارج کشور نیز صادرکنندگان از دو نوع شانه پلاستیکی و مقوایی استفاده می کنند که بنا به نوع بسته بندی که به صورت کارتنی یا سبدی باشد متفاوت است. اما معمولترین ابعاد به کار رفته از شانه های پلاستیکی ۲۸ در ۳۸ و ۲۷ در ۴۷ می باشد.

معمولترین شانه های میوه مقوایی نیز در ابعاد ۲۸ در ۴۸ و ۳۰ در ۵۰ هست که در بسته بندی صادراتی نسبت به شانه های پلاستیکی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

شانه میوه مقوایی

ایام استفاده از شانه میوه سیب

شانه سیب برای مصرف داخل، از تیر ماه که زمان برداست سیب های دماوند تهران می باشد،استفاده می شود. اکثرا این شانه ها، شانه میوه پلاستیکی می باشند که در شمال کشور تولید می شوند. برداشت های این منطقه تا مهر ادامه دارد و بعد آن، با شروع برداشت مناطق ارومیه و تبریز شاهد استفاده از شانه میوه سیب صادراتی هستیم.

طریقه سفارش شانه میوه سیب

سایت بازار شانه میوه این فرصت را فراهم آورده است که علاقه مندان به استفاده از این شانه ها بتوانند شانه میوه مقوایی و پلاستیکی را در تهران، اصفهان، تبریز یا ارومیه در کمترین زمان ممکن داشته باشند. کافی است ضمن مشاهده انواع شانه های میوه سیب، هر یکدام که تمایل به خرید داشتید به کارشناسان ما سفارش دهید تا از زمان دقیق تحویل و ارسال بار و طریقه انجام معامله با خبر شوید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

فروش شانه میوه سیب درختی دماوند

فروش شانه میوه سیب درختی دماوند که اکثرا به صورت کیلویی توسط باغداران و سردخانه …

دیدگاهتان را بنویسید