فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه گوجه / شانه میوه پلاستیکی گوجه تهران

شانه میوه پلاستیکی گوجه تهران

محصولات گلخانه ای ایران در بین کشورهای همسایه ایران از جمله روسیه همیشه متقاضی داشته است. محصولاتی چون خیار، فلفل دلمه ای، بادمجان و گوجه از نظر کیفیتی مورد تایید بودند با استقبال روبرو شده است. صادرکننده تهرانی جهت بسته بندی گوجه ها می توانند از شانه میوه پلاستیکی قیمت مناسب بهره ببرند.
کشاورزی در ایران اگر با رعایت اصول ها صورت بگیرد و در آن از علم کشاورزی استفده شود و از حالت سنتی تغییر یابد، یقینا بیش از زمان حال می تواند به اقتصاد این مملکت کمک نماید. ر حال حاضر با همه ی ضعف های موجود محصولات گلخانه ای که در کشور به بهره برداری می رسد توانسته بازار خود را در بین کشورهای همسایه پیدا کند و روسیه و عراق و قطر مشتری محصولات گلخانه ای ایران چون فلفل رنگی و گوجه های با کیفیت ایرانی هستند.
شرایط مناسب برای کشاورزی در ایران همراه با رعایت اصول صادرات به ویژه توجه در بسته بندی می توان انتظار داشت که بازار بیشتری از کشورهای همسایه به محصولات کشاورزی ایران اختصاص یابد. گوجه های گلخانه ای چون دافنیس را می توان در کارتن ها و سبدها به صورت تک رج یا دو رج به همراه شانه های میوه پلاستیکی با کفیت بسته بندی نمود و روانه بازار این کشورها نمود.
صادر کننده تهرانی در نظر داشته باشد می تواند شانه های پلاستیکی شمال را با قیمت مناسب به ر نقطه از کشور که گوجه هایش قرار دارد بفرستند و صادرات عالی داشته باشد. فروش اینترنتی این موضوع را برای هر صادر کننده تهرانی بهوجود آورده است و این فرصتی مناسب است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه گوجه

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای جهت صادرات گوجه های با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید