فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه هلو / صادرات انواع شانه میوه هلو افغانستان

صادرات انواع شانه میوه هلو افغانستان

افغانستان را بیشتر آسیبی که به این کشور وارد کرده اند می شناسیم اما واقعیت آن است که کشت انواع هلو در این کشور سالانه رخ می دهد و صادرات این محصولات به دیگر کشور ها نیازمند بسته بندی مناسب می باشد. بازار شانه میوه انواع شانه میوه جهت بسته بندی هر چه بیشتر هلو به این کشور صادر می نماید.
افغانستان در جنوب شرق کشور ایران واقع شده است و حدود ۹۳۶ کیلومتر مرز با ایران دارد که کار ارتباط با ایران را برای تجار افغانی فراهم خواهد آورد. افغانستان با وجود همه ی مشکلاتی که در این سال ها داشته است توانسته در زمینه ی کشاورزی به فعالیت خود بپردازد و کشت هلو در این کشور از محصولاتی است که می توان نام برد. با توجه به کشت هلو می توان به مسئله بسته بندی جهت پخش در کشور و صادرات توجه داشت. بسته بندی هلو با شانه های میوه سبب می شود که در جا به جایی هلو آسیب به محصول وارد نشود و از طرفی با چینش مناسب کیفیت هلو به خوبی بارز باشد.
صادرات انواع شانه میوه به افغانستان سبب خواهد شد بسته بندی هلو از این به بعد وارد فاز بهتری شود. بنابراین می توان انتظار داشت تجار افغانی با بسته بندی بهتر محصولاتشان بتوانند راحت تر هلو تولید کشورشان را به دیگر کشورهای جهان صادر نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شانه میوه هلو

خرید و فروش شانه میوه هلو با قیمت ارزان

هلو، یکی از میوه های بسیار خوشمزه ی بهاری تابستانی است که در این فصل …

دیدگاهتان را بنویسید