فروش تجهیزات بسته بندی
یکشنبه , اردیبهشت ۱۶ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه هلو / صادرات هلو کاردی با شانه میوه پلاستیکی

صادرات هلو کاردی با شانه میوه پلاستیکی

هلو از میوه های تابستانه ایرانی هاست که به علت طعم و مزه ای که دارد که در داخل و خارج کشور متقاضی بسیاری دارد. صادرات هلو ایرانی چون هلو کاردی، انجیری، زعفرانی با بسته بندی مناسب همراه با شانه های میوه پلاستیکی با کیفیت می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
کرج از مناطق مهم در تولید هلو می باشد که حجم برداشت هلو از باغ های آن اگر به استان های کهکلویه و بویر احمد و آذربایجان غربی نرسد اما می توان در رده های بالا تولید هلو کشور آن را قرار داد. هلو کاردی از ارقامی است که در این منطقه کشت می شود و سالانه علاقه مندان خاص خود را دارد.
نزدیکی استان های البرز و مازندران این امکان را به باغداران کرجی خواهد داد که راحت بتوانند شانه های پلاستیکی هلو را از تولیدکننده شانه پلاستیکی با قیمت مناسب خرید نماید. بسته بندی شانه های میوه هلو که به صورت ۱۰۰۰ تایی است اما با این وجود حجم کمی که این تعداد شانه میوه ایجاد می کند سبب می شود که تا ۹۰ بسته از این بسته بندی ها از طریق اتوبوس رانی یک روزه به هر نقطه ایران از جمله کرج ارسال گردد. بسته بندی مناسب با شانه ها یقینا سبب خواهد شد هلو کاردی را بتوان به کشورهای چون روسیه، ترکیه و عراق و دیگر کشورها صادر نمود و انتظار داشت سال های بیشتری در بازار کشورها مورد نظر با کیفیت بسته بندی و محصول ماندگار بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شانه میوه هلو

خرید و فروش شانه میوه هلو با قیمت ارزان

هلو، یکی از میوه های بسیار خوشمزه ی بهاری تابستانی است که در این فصل …

دیدگاهتان را بنویسید