فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه کیوی / عرضه انواع شانه میوه باکیفیت کیوی

عرضه انواع شانه میوه باکیفیت کیوی

انواع شانه میوه باکیفیت که در بازار ایران جهت بسته بندی کیوی به کار می رود داری چه جنسی هستند؟ آیا می توان از بازار فروش اینترنتی انواع شانه مرغوب تولیدی را خرید نمود.
کیوی که از اولایل آبان به صورت عمده برداشت می شود از طرف کشورهای ترکیه و روسیه تقاضای زیادی دارد و حتی به کشورهای حوزه خلیج فارس نیز صادر می شود. در ایران دو نوع بسته بندی برای صادر شدن کیوی به کار می رود که از سبد و کارتن استفاده می نمایند. در بسته بندی با کارتن از انواع شانه های میوه می توان استفاده نمود. البته در بسته بندی با سبد های تک رج نیز از شانه هایی در ابعاد ۲۴ در ۳۴ نیز استفاده می شود اما سال های اخیر این نوع بسته بندی کاهش یافته است.
از طرف دیگر در بسته بندی با کارتن می توان از شانه های میوه با جنس فوم و پلاستیک استفاده کرد. شانه های به کار رفته در این نوع بسته بندی در ابعاد ۲۷ در ۴۷ یا ۲۸ در ۴۸ می باشند که با تعداد خانه های ۲۱، ۲۴، ۲۷، ۳۰ و ۳۳ تولید می شوند. اما چطور می توان انواع شانه میوه را خرید نمود؟
در حال حاضر اینترنت بستری را مهیا کرده است که خریداران اینترنتی می توانند با جستجو ساده با انواع عرضه کنندگان شانه های با کیفیت از جنس فوم و پلاستیک آشنا شوند. این عرضه کنندگان با ارائه انواع شانه و مشاوره در انتخاب شانه با کیفیت تر می توانند در انتخاب و خرید انها به شما کمک نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

فروش شانه میوه کیوی

فروش شانه میوه کیوی شمال هایوارد

فروش شانه میوه کیوی جهت بسته بندی کیوی های شمال من جمله کیوی هایوارد به …

دیدگاهتان را بنویسید