فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / عرضه شانه میوه سیب مشکین شهر

عرضه شانه میوه سیب مشکین شهر

سیب در ایران در شهرهای مختلفی کشت می شود که یکی از بهترین سیب های تولید شده را سیب مشکین شهر تشکیل می دهد. خرید و عرضه سیب با کیفیت مشکین شهر با شانه میوه های سیب می تواند بازار فروش بیشتری هنگام صادرات آن به دیگر کشورها داشته باشد.
صادرات سیب توسط باغداران و توزیع کنندگان در طول این سال ها رخ داده است. در بیشتر مواقع توزیع کنندگان خرید را از باغدار مشکین شهری انجام می دهد و با بسته بندی مناسب ان را به کشورهای مورد نظر صادر می نماید. نکته مهم در صادر کردن سیب قیمت مناسب، سالم رساندن آن بدون هیچ آسیب و ضربه خوردگی به کشور مقصد می باشد. توجه به برخی نکات ریز می تواند میزان صادرات را بیشتر از گذشته نماید و این نکات باید توسط باغدار و توزیع کننده سیب توجه شود.
استفاده از شانه میوه سیب از جنس های پلاستیکی، مقوایی و فومی می تواند در زمان صادرات خیال توزیع کننده را از هرگونه پوسیدگی، ضرب خوردگی و آسیب رها سازد و سیب با کیفیت به کشور مقصد برسد. تجربه سال ها همکاری با صادرکنندگان سیب به کشورهای مختلف این حسن را برای دوستان دارند انواع شانه میوه باکیفیت در اختیارشان قرار گیرد و با تدبیر بهتر صادرات سیب رخ دهد و موفقیت بیشتری برای سیب های مرغوب مشکین شهر در بازار صادرات صورت گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

فروش شانه میوه سیب درختی دماوند

فروش شانه میوه سیب درختی دماوند که اکثرا به صورت کیلویی توسط باغداران و سردخانه …

دیدگاهتان را بنویسید