فروش تجهیزات بسته بندی
یکشنبه , اردیبهشت ۱۶ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه فومی / فروش شانه میوه فومی هلو گلستان

فروش شانه میوه فومی هلو گلستان

از سه استان شمالی کشور که شرقی ترین آن محسوب می شود استان سر سبز گلستان است که جز ۴ استان تولید کننده میوه هلو در کشور محسوب می شود. فروش شانه میوه فومی هلو و عرضه آن به باغداران گلستانی فرصت خوبی نصیب باغدارن این منطقه از کشور کرده است.
در صنعت بسته بندی سالم ماندن میوه و محصولات قبل از رسیدن به دست مشتری از اهمیت ویژه ای برخودار است به طوریکه در کشورهای صنعتی تلاش می کنند با رعایت نکاتی چون رنگ، جنس به کار رفته میوه های برداست شده با کیفیت از باغ را سالم به دست مشتری برسانند. در ایران هم این موضوع باید بیشتر از این مورد توجه قزار گیرد و خوشبختانه با توجه به نوع بسته بندی میوه ای چون هلو در باغ ها بر آن شدیم انواع شانه های میوه را جهت بسته بندی بهتر روانه بازار کنیم.
شانه میوه فومی هلو در کنار شانه میوه پلاستیکی و مقوایی می تواند به بسته بندی این محصول در باغ های کشور از جمله باغ های استان گلستان که از جمله بزرگترین تولید کنندگان هلو در سطح کشور است کمک نماید. شانه های فومی همان طور که از اسم آنها مشخص است از جنس فوم می باشند که دارای مقاومت مناسبی در بسته بندی هستند و به راحتی شکسته نمی شوند و از هلو در جابه جایی و حمل و نقل قبل از رسیدن به دست مشتری محافظ می کنند. فروش شانه های فومی هلو به صورت عمده در استان گلستان شرایطی است که برای باغداران گلستانی مهیا شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه سبد میوه

وکیوم شانه میوه پلاستیکی هلو جهت پخش اردبیل

وکیوم شانه میوه پلاستیکی همه ی نام هایی است که باغدار، تاجر و سرد خانه …

دیدگاهتان را بنویسید