فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه هلو / فروش شانه میوه هلو جهت صادرات

فروش شانه میوه هلو جهت صادرات

هلو از محصولات صادراتی کشور که با کیفیت در ایران تولید می شود. جهت صادرات هلو با بسته مناسب می توان از شانه های میوه استفاده نمود، شانه میوه این مزیت را دارند تا مشکل بسته بندی میوه ها در صادرات به میزان چشمگیری کاهش یابد. بازار شانه میوه با فروش شانه میوه هلو در این موضوع یاری رسان صادرکنندگان خواهد بود.
صادرکنندگان ایرانی به خوبی میدانند کیفیت میوه تولید شده در ایران پاسخگو نیاز بازار اکثر کشورها خواهد بود و فقط باید قیمت مناسب جهت عرضه میوه و تنوع بسته بندی محصول به خوبی صورت گیرد تا صادرات به خوبی انجام شود. برخی از صادر کنندگان ایرانی چون قیمت بسته بندی و استفاده از کارتن و شانه میوه باکیفیت از میزان سود مد نظر آن کم می کند. به دنبال قیمت تمام شده کمتر جهت صادرات هستند. در صورتی در کنار محصول باکیفیتی چون هلو که در ایران با کیفیت تولید می شود و قابل رقابت از نظر کیفیت است، اگر در بسته بندی خوبی صورت نگیرد و استانداردهای صادراتی رعایت نشود و کج سلیقگی رخ دهد با کاهش صادرات در سال های بعد روبرو می شود.
بنابراین صادرکننده ایرانی باید نگاه دراز مدت داشته باشد و با رعایت اصول بسته بندی در صادرات سعی نماید هلو یا هر میوه ایرانی را سورت شده و با شانه های متناسب آن بسته بندی نماید و صادر کند. بازار شانه میوه تلاش می کند شانه های میوه هلو را با قیمت مناسب در اختیار صادرکنندگان قرار دهد تا هلو صادراتی با قیمت رقابتی در بازار کشورها دیگر عرضه شود و بسته بندی زیبا هم داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه سبد میوه

وکیوم شانه میوه پلاستیکی هلو جهت پخش اردبیل

وکیوم شانه میوه پلاستیکی همه ی نام هایی است که باغدار، تاجر و سرد خانه …

دیدگاهتان را بنویسید