فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / فروش شانه میوه پلاستیکی سیب شمال

فروش شانه میوه پلاستیکی سیب شمال

سیب های قرمز، زرد و سبز در ایران برداشت می شود که در این بین سیب قرمز پر طرفدار تر است. به خصوص سیب قرمز مناطق ارومیه و میانه و پادنا که توانسته خرید و فروش این نوع سیب را جهت صادرات بیشتر نماید. فروش شانه میوه پلاستیکی سیب جهت بسته بندی استاندارد به صورت عمده صورت می گیرد.
سیب ارقام متنوعی دارد و هر کدام از این رقم ها سبب شده سیب از تنوع زیادی برخودار باشد و بازار ایرانو جهان به استقبال این میوه برود. از سیب های معروفی که در ایران و جهان طرفدار دارد سیب قرمز استخوانی است که بیشترین مصرف کننده را دارد. کیفیت این نوع سیب سبب شده مناطق وسیعی از باغات ارومیه به این نوع صورت تعلق بگیرد. این حجم تولید شده است سیب های قرمز بسیاری از مناطق ارومیه به نقاط مختلف جهان صادر شود و صادر کنندگان این منطقه پاسخگو نیاز بازار داخل و بیرون باشند.
در صادرات سیب در ایران دو نوع بسته بندی رایج است یکی به صورت سبدی و دیگر ی با کارتن هایی در ابعاد ۳۰ در ۵۰ که نرم معمول بازار جهانی است. استفاده از شانه های پلاستیکی در ابعاد ۲۷ در ۴۷ که متناسب کارتن های صادراتی است بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. شانه میوه پلاستیکی سیب در ۳ وزن ۲۴ گرمی، ۳۰ گرمی و ۴۰ گرمی عرضه می شوند که بنا به انتخاب صادر کننده تولید و از شمال به مناطق مختلف استان آذر بایجان و به ویژه ارومیه ارسال می گردند.
فروش عمده این نوع شانه پلاستیکی در این سال ها سبب شده همکاری وسیعی با صادرکنندگان مناطق ارویمه جهت صادرات سیب صورت گیرد و این در سال های بعد یقینا ادامه خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید