فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / فروش شانه میوه کاغذی سیب دماوند

فروش شانه میوه کاغذی سیب دماوند

سیب از محصولاتی است که به ویژه در سال قبل به کشورهای روسیه، پاکستان، عمان و دیگر کشورهای مجاور توسط صادر کنندگان ایرانی صادر شده است. از طرفی سیب دماوند از کیفیت فوق العاده ای برخودار است و قابلیت صادراتی خوبی دارد. بسته بندی سیب یا شانه های مقوایی یا کاغذی در بازار کشورهای خلیج فارس و روسیه متقاضایان خاص خود را دارد. به همین دلیل فروش انواع شانه کاغذی سیب به صورت عمده صورت می گیرد.
سیب از جمله محصولاتی که در سه نقطه کشور بیشترین تراکم تولید را دارد و سیب های معروف ایران محسوب می شوند. سیب مناطق شمال غربی کشور چون مراغه، اشنویه و ارومیه، مناطق مرکزی چون سمیرم و پادنا و سیب منطقه دماوند که از سیب های خوشمزه کشور محسوب می شوند و توانستند چه در بازار داخلی و چه خارج مرزهای کشور مشتریان خود را بدست آورند.
در این بین بسته بندی سیب جهت صادران به کشورهای دیگر با شانه های میوه مقوایی و کاغذی مخصوص سیب نیز صورت می گرفت. شانه هایی با تعداد خانه های ۲۲، ۲۵ و ۳۰ که اخیرا شانه با تعداد خانه ۱۸ نیز به این جرگه پیوسته است و در حال حاضر هر رقم سیب جهت صادرات دراین شانه ها قابل چیدن و عرضه خواهد بود. چنانچه تمایل به خرید شانه میوه کاغذی می توانید از طریق مجموعه ما اقدام به خرید نماید. فروش بهترین شانه میوه کاغذی با کیفیت مرغوب و با سال ها تجربه در عرضه انواع شانه مقوایی در خدمت مشتریان خواهیم بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید