فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه مقوایی / قیمت انواع شانه میوه مقوایی

قیمت انواع شانه میوه مقوایی

چرا قیمت انواع شانه میوه مقوایی با توجه به کیفیت و ضخامت آنها تعیین می شود؟ آیا این دو عامل بر روی مقامت آنها تاثیر گذار است؟
شانه های میوه ایی که از جنس مقوا می باشند در حمل و نقل بسیاری از میوه ها کاربرد دارند. از همین رو باید ضخامت آنها به گونه ای باشد که بتوان برای حمل حساب کرد. وقتی شانه میوه مقوایی آن طور که باید ضخامت نداشته باشد، استقامت کمی داشته و به راحتی تحت فشار از بین می رود.
از همین رو هر تولید کننده میوه ای که قصد خرید شانه میوه داشته باشند، ضخامت آنها را مورد بررسی قرار داده تا آن طور که باید باشند.

قیمت شانه میوه مقوایی

با توجه به این که قیمت شانه میوه با توجه به ضخامت و کیفیت آن تعیین می شود، وقتی در شرکت ها با دقت بالا تولید شده می تواند مقاومت بالاتری داشته باشند. این شانه های میوه هر چقدر ضخامت و استقامت بیشتری داشته، از سوی شرکت با قیمت بالاتری وارد بازار می شوند.
با توجه با این که تولید کننده های میوه و مرکبات باید شانه میوه ای را انتخاب کنند که محصولاتشان را با کیفیت عالی به مقصد رساند، باید شانه هایی را خریداری کنند که بهترین کیفیت را داشته و بتوان از آنها بارها استفاده کرد.
لذا وقتی شانه میوه مقوایی درجه یک با قیمت بالاتر نیز به بازار عرضه شود، قطعا به لحاظ اقتصادی توجیه داشته و می توان از آنها استفاده ای بهینه کرد. به طوری که در مسیر های طولانی بدون آن که میوه دچار فشار و خرابی شود، به مقصد می رسد. حتی برخی از میوه ها که برای صادرات مد نظر هستند را نیز می توان توسط این شانه های میوه حمل کرد.
منبع: میوه و تره بار ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه مقوایی

تولید کننده انواع شانه میوه مقوایی درجه یک

شانه میوه مقوایی جنس دیگری از شانه میوه می‌باشد که معمولا در ابعاد بزرگتر تولید …

دیدگاهتان را بنویسید