فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / قیمت انواع شانه های میوه پلاستیکی بازار ایران

قیمت انواع شانه های میوه پلاستیکی بازار ایران

قیمت شانه های پلاستیکی میوه و وکیوم به چه مواردی بستگی دارد؟ در بازار ایران چه نوع شانه های میوه پلاستیکی تولید می گردد؟
شانه های پلاستیکی با جنسیتی از ماده ای به نام هایمپک در بازار ایران تولید می شود و توانسته است از دیگر شانه های موجود در بازار چون شانه میوه فومی و مقوایی، اکثریت بازار خرید و فروش شانه را از آن خود کند. شانه های پلاستیکی از قیمت کمتری نسبت به دو رقیب خود برخودار است و در ارسال آن به فضای کمی نیاز می باشد و هزینه های باربری آن مقرون به صرفه تر است.
شانه های پلاستیکی میوه هایمپک در ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ در بازار ایران تولید می شود، چون اکثر سبد و کارتن هایی که در بازار ایران استفاده می شود و حتی جهت صادرات به کار می برند، در این ابعاد می باشند. اما چه فاکتوری در قیمت شانه های پلاستیکی میوه مهم است؟
آیا تعداد خانه ها در قیمت تاثیری دارد؟
آنچه خریداران باید بدانند آن است که سه فاکتور ابعاد، رنگ و وزن در قیمت شانه میوه تاثیر اصلی را دارد و تعداد خانه شانه ها تاثیری در قیمت ندارند. رنگ معمول شانه های ایرانی قرمز است که از کمترین قیمت نسبت به دیگر رنگ ها برخوردار است و بنا به سفارش مشتری، تولیدکنندگان کننده می توانند بر حسب قیمت مواد، دیگر رنگ ها را نیز تولید کنند و در صورت تولید رنگ های دیگر، با افزایش قیمت روبرو خواهیم شد.
از طرفی دیگر، بین ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ نیز تفاوت قیمت را نیز شاهد هستیم. به طوریکه شانه های با ابعاد ۲۴ در ۳۴ از قیمت ارزان تری نسبت به شانه ها در ابعاد ۲۷ در ۴۷ دارند. مقدار مصرف انرژی و هزینه انسانی و عوامل دیگر سبب این تفاوت قیمت در تولید این دو نوع از شانه ها می شود و از طرفی میزان وزن نیز در قیمت موثر است، به طوری که وزن شانه های در ابعاد ۲۷ در ۴۷ از شانه های ۲۴ در ۳۴ نیز بیشتر می باشدف چون شانه های ۲۷ در ۴۷ با وزنی در حدود ۲۰ الی ۲۴ گرم تولید می شود و شانه های ۲۴ در ۳۴، وزن ۱۰ الی ۱۲ را دارند.
البته باز هم یاد اوری کمی کنم که این مقدار وزن بنا به سفارش می تواند افزایش یابد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید