فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / قیمت شانه میوه پلاستیکی نارنگی

قیمت شانه میوه پلاستیکی نارنگی

نارنگی شمال از محصولاتی است که به صورت سورت شده در بازار کشور عرضه می شود و توزیع کنندگان ان پی برده اند که بسته بندی ان با شانه میوه سبب می شو.د که نارنگی مناسب تر به دست مصرف کننده خواهد رسید. بنابراین قیمت انواع شانه میوه نارنگی در بسته بندی این محصول مهم می باشد.
نارنگی از محصولات به نام مناطق شمالی کشور است که تامین بخش عظیمی از مرکبات کشور در این منطقه رخ می دهد. در شمال کشور انواع نارنگی رشد پیدا می کند و باغدار شمالی با توجه استقبال در کشور سعی می کند نارنگی با کیفیت در بازار عرضه نماید. جهت دسترسی بهتر مصرف کنندگان نارنگی شمال، پخش کنندگان نارنگی در شمال کشور با تجربه چند ساله دریافته اند که نارنگی سورت شده سبب می شود له شدگی و یا پوسیدگی نصیب نارنگی ها نشود و نارنگی با بسته بندی بهتر در بازار عرضه شود. از طرفی خسارت ناشی از پوسیدگی یا ضربه خوردگی به طرز چشم گیری کاهش یابد.
به همه این تفاسیر، قیمت شانه میوه می تواند در بسته بندی سورت نارنگی تاثیر گذار باشد. قیمت شانه میوه نارنگی بنا به وزن و رنگ ان متفاوت می باشد. انچه در بازار مشاهده می شوند بسته بندی نارنگی در شانه های میوه ۱۵، ۲۰ می باشد. شانه هایی با وزن ۱۰ الی ۱۲ گرم که به رنگ قرمز عرضه می شود و بنا به سفارش مشتری می تواند متنوع تولید گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید