فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه مقوایی / قیمت عمده انواع شانه میوه مقوایی

قیمت عمده انواع شانه میوه مقوایی

در خریدهای عمده انواع شانه میوه مقوایی معمولا قیمت ها مناسبتر اعلام می شود. زیرا فروش به این ترتیب به نفع تولید کننده است.
همیشه وقتی با یک تولید کننده شانه میوه مقوایی ارتباط گرفته می شود، میزان حجم سفارش شده را به منظور اعلام قیمت سوال می کند. این موضوع نشان می دهد که هر چقدر میزان سفارش خرید بالاتر باشد، می تواند در قیمت تخفیف بیشتری به مشترییان خود دهند.
شانه های میوه مقوایی یکی از نیاز هایی ست که اغلب توزیع کننده های میوه آنها را احتیاج دارند. از همین رو بهترین کار خرید عمده آنهاست تا بتوانند در قیمت ها تخفیف ویژه ای گرفته و مقادیر زیادی را در اختیار داشته باشند.

قیمت عمده شانه میوه

هر تولید کننده ای که میوه را با هدف عرضه به بازار تولید می کند، طبیعتا باید به بهترین نحو آنها را حمل کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهند. از همین رو اصولا شانه میوه یکی از ابزار لازم برای اقدام به عرضه میوه از سوی آنهاست.
شانه های میوه مقوایی که امروزه توط شرکت ها عرضه می شوند، در سایزهای مختلف جهت حمل میوه های مخصوص بوده که معمولا باید از سوی خریداران سایز مورد نظر انتخاب شود. این عمل با توجه به نوع میوه که قرار است به بازار عرضه شود، صورت می گیرند.
مثلا برای حمل میوه خیار باید از شانه های میوه ای استفاده شود که رو باز بوده و هوا به خیار رسد. در حالی که برای حمل میوه انبه می توان از شانه های رو بسته که فشار را نیز تحمل می کنند بهره گرفت.
منبع: میوه و تره بار ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه مقوایی

تولید کننده انواع شانه میوه مقوایی درجه یک

شانه میوه مقوایی جنس دیگری از شانه میوه می‌باشد که معمولا در ابعاد بزرگتر تولید …

دیدگاهتان را بنویسید