فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه هلو / قیمت عمده شانه میوه هلو

قیمت عمده شانه میوه هلو

هلو در مناطق وسیعی از کشور تولید و عرضه می شود و در این بین، برخی از استان ها میزان هلو برداشت شده ی آنها حجم بیشتر از بازار را شامل می شود. شمال کشور چون مازندران و گلستان سالانه هلو های زیادی جهت عرضه به بازار فعالیت می کنند. جهت بسته بندی هلو با شانه می توانید آنها را با قیمت مناسب در این استان ها خرید نمایید.
این میوه پر آب که در تابستان از میوه پر مصرف در آن منطقه سال می باشد دارای ویتامین های مقوی می باشد و در مازندران انواع آنها تولید می شود و می توان بهترین آنها در این استان پیدا نمود. به طوری که میزان تولید هلو در نواحی شمالی کشور به خصوص مازندران به نوعی است که به عنوان دومین تولید کننده هلو در کشور از ان یاد می شود و سالانه بیش از ۱۸۰ هزار تن از آن در این استان روانه بازار می شود. این میزان تولید به همراه کیفیت خوب سبب شده است که هلو های این استان در بازار کشور و جهان متقاضی خاص خود را داشته باشد.
این حجم تولید سبب شده بود سبب می شود که حجم بسیاری جهت تهیه و خرید شانه میوه استفاده شود. بنابراین می توان شانه های میوه هلو در شمال کشور با قیمت مناسب تری بدست آورد. بنابراین باغدار و عرضه کننده هلو در شمال کشور می توانند شانه های میوه هلو را به صورت عمده خرید نمایند و خرید مناسب داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شانه میوه هلو

خرید و فروش شانه میوه هلو با قیمت ارزان

هلو، یکی از میوه های بسیار خوشمزه ی بهاری تابستانی است که در این فصل …

دیدگاهتان را بنویسید