فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پرتقال / قیمت عمده شانه میوه پرتقال

قیمت عمده شانه میوه پرتقال

آیا می توان در خرید عمده شانه میوه پرتقال توقع تخفیف در قیمت را از سوی عرضه کننده ها داشت؟ باید برای تهیه این محصول از کدام شرکت ها کمک گرفت؟
یکی از محصولاتی که بسیاری از توزیع کنندگان استفاده از شانه میوه را برای حمل و نقل آن ترجیح می دهند، پرتقال است. زیرا وقتی پرتقال در مسیر حمل و نقل دچار فشار و ضربه می شود، پوست آن پاره شده و می تواند به راحتی از بین رود. برای این منظور شانه های میوه ای طراحی شده و در بازار عرضه می شود که می تواند پرتقال را آن طور که باید نگهداری کرده و به دست مصرف کننده رساند.

شانه میوه پرتقال با قیمت عمده

وقتی تولید کنندگان پرتقال سعی در عرضه محصول خود به صورت عمده در بازار دارند، از شانه های میوه مخصوص استفاده کرده تا بتوانند آن طور که باید میوه ها را به بازار عرضه داشته و از آنها سود آوری لازم را داشته باشند.
با توجه به این که در فصل برداشت پرتقال حجم زیادی میوه برداشت می شود، باید برای حمل آنها تعداد مورد نیاز شانه میوه خریداری شده و به کمک آنها میوه را حمل کرد. هر چقدر مقدار شانه سفارش شده بیشتر باشد، طبیعتا می تواند در قیمت آنها تخفیف بیشتری گرفته و این موضوع به نفع مصرف کننده ها می باشد.
با توجه به این که شانه میوه پرتقال در بازار با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می شود، انتخاب آن برای مصرف کننده ها راحت تر بوده و می توانند در این راستا از شرکت های مختلفی کمک گیرند.
منبع: میوه و تره بار ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

بازار تولید شانه میوه پرتقال

مرکز خرید انواع شانه میوه پرتقال

جهت صادرات پرتقال جنوب و شمال و همچنین عرضه آن در بازار می توان کشور …

دیدگاهتان را بنویسید