فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / قیمت فروش شانه میوه مقوایی سیب

قیمت فروش شانه میوه مقوایی سیب

آیا شما هم در انتخاب شانه مقوایی (کاغذی) و شانه پلاستیکی جهت بسته بندی سیب دغدغه دارید؟ کدام شانه میوه را باید خرید نمود؟ چه عواملی در قیمت فروش آنها تاثیر گذار است.
در بین شانه های میوه که جهت بسته بندی به کار می روند، شانه مقوایی (کاغذی) و پلاستیکی از طرفداران بیشتری برخودار هستند و به طوری که بنا به سلیقه افراد و به خصوص تجربه تجار و فرهنگ کشور صادر شده این انتخاب رخ می دهد. آنچه به عنوان تجربه نشان داده است که در انتخاب شانه میوه به ویژه سیب، تجار بر اساس تجربه شخصی خود اقدام به خرید می کنند و هر دو شانه مقوایی و پلاستیکی جهت بسته بندی میوه سیب به کار رفته است.
بسته بندی سیب در کارتن هایی با ابعاد ۳۰ الی ۵۰ در بیشتر مواقع رخ می دهد که شانه مناسب برای این نوع کارتن، شانه با ابعاد ۲۷ در ۴۷ یا ۲۸ در ۴۸ می باشد که در ایران، شانه با این ابعاد به صورت مقوایی و پلاستیکی تولید می شود.
لازم به ذکر است تنوع کار در شانه های پلاستیکی جهت بسته بندی بیشتر است اما شانه مقوایی به ویژه در بسته بندی سیب طرفداران خاص خود را دارد. البته قیمت فروش شانه پلاستیکی می تواند متغیر است و بنا به وزن و رنگ می تواند متفاوت باشد و در شانه های مقوایی رنگ هم در قیمت تاثیر گذار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید