فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / مرکز خرید شانه میوه پلاستیکی شلیل

مرکز خرید شانه میوه پلاستیکی شلیل

خرداد در راه است و این ماه برای هر قشری یادر آور اتفاق خاص می باشد. برای هر کسی که تحصیل کرده باشد یاد آور امتحانات، برای ورزشی ها آغاز سوت فوتبال جام جهانی بعد از چهار سال انتظار، امسال برای هر ایرانی یادر آور ماه رمضان و برای تجار و باغداران و کشاورزان آغاز برداشت محصول اساسی چون هلو و شلیل می باشد. محصولی که با طبع سردی که دارد در هوای گرم خرداد می چسبد. مرکز خرید شانه میوه، شانه های میوه پلاستیکی شلیل و هلو را به اقصی نقاط ایران ارسال خواهد کرد.
کیفیت هلو و شلیل ایرانی در جای جای ایران از غرب و شرق مناسب بازار ایران و جهان خواهد بود و می توان انتظار داشت این محصول در سراسر کشور با قیمت نهایی مناسب در ایران توزیع گردد. هلو و شلیل از میوه مناسب فصل گرم سال می باشند که از فصل خرداد معمولا فصل برداشت آنها در جای چای ایران آغاز می شوندو تا پایان تابستان این میوه ها ورد تقاضای بازار خواهد بود.
یقینا سورت و بسته بندی محصولی چون شلیل سبب خواهد شد که شلیل بدون هرگون ضرب خوردگی به دست مشتری برسد بنابرای استفاده از شانه میوه شلیل می تواند کمک حال باشد. مرکز خرید انواع شانه میوه برای دسترسی به شانه های میوه تابستانه سعی کرده شانه های میوه های هلو و شلیل و شابلون را به صورت عمده در اختیار باغداران در اقصی نقاط ایران قرار دهد. بنابراین کافی است با مجموعه بازار شانه میوه تعداد شانه میوه هلو و شلیل و شابلون خود را سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید