فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه گوجه / مرکز خرید شانه میوه گوجه دافنیس

مرکز خرید شانه میوه گوجه دافنیس

جهت صادرات گوجه فرنگی به کشورهای دیگر گوجه های گلخانه هایی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است و در این بین گوجه فرنگی دافنیس نیز بهترین نوع جهت صادرات محسوب می شود. بسته بندی گوجه دافنیس با شانه میوه گوجه فومی با پلاستیکی و تهیه آن از مزکز خرید معتبر حسنی برای صادرکنندگان محسوب می شود.
صادر کننده گوجه در کشور بر اساس یه سری معیار ها گوجه های گلخانه هایی که در شهرستان های چون میرجاوه، اصفهان و یزد تولید می شود جهت صادرات به کشورهایی چون روسیه بر می گزیند. گوجه های گلخانه هایی از ماندگاری خوبی نسبت به دیگر نوع گوجه ها برخوردار هستند و کیفیت آنها در زمان رسیدن به مقصد تجاری صادر کننده، همیشه بهترین نوع کیفیت بوده است. بنابراین خریدار و تاجر خارجی به این نوع گوجه فرنگی علاقه نشان می دهد.
در این بین گوجه گلخانه ای دافنیس، ویژگی های مورد نظر جهت صادرات را بخوبی برخودار است و برای همین همیشه مورد استقبال قرار می گیرد. البته اگر صادر کننده از شانه های میوه گوجه جهت بسته بندی بهتر استفاده نماید می تواند با توجه حجم گوجه در حین حمل و نقل، گوجه ها را بهترین کیفیت در کشور مقصد تخلیه نماید.
مرکز خرید انواع شانه گوجه این امکان را برای صادر کنندگان داشته تا بتوانند با توجه سایز گوجه شانه های مخصوص بدان را انتخاب کنند. البته شانه های ۲۷ در ۴۷ با تعداد خانه های ۱۸ و ۲۲ و ۲۴ بیشترین استقبال را داشته است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه گوجه

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای جهت صادرات گوجه های با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید