فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / مرکز فروش انواع شانه میوه سیب سمیرم

مرکز فروش انواع شانه میوه سیب سمیرم

لقب بهترین سیب در ایران به سیب چند منطقه در ایران داده می شود که یکی از این مناطق سیمبرم اصفهان است که انواع سیب در این منطقه کشت می شود و عرضه می شود. جهت بسته بندی این سیب ها در باغ یا سرخانه جهت صادرات می توان از انواع شانه میوه سیب بهره برد.
وقتی به حجم وسیعی از زمین های مناطق سمیرم نگاه می کنیم انبوهی از درختان سیب مشاهده می کنید که سیب با واریته مختلف در آن کشت میشود و به همین دلیل جزء با کیفیت ترین سیب های ایران را دارد. به طوری سیب های این منطقه از نظر طعم در بین مردم شناخته شده است.

در کنار این کیفیت عالی کافی است بسته بندی خوب جهت پخش در بازار کشور و صادرات صورت گیرد. جهت بازار ایران می توان شانه میوه پلاستیکی های سیب را معرفی کرد که با وزن های ۲۰ الی ۲۴ گرم، ۳۰ گرم، ۴۰گرم در بازار عرضه می شوند همچنین کیسه فریزر زرین نیز برای بسته بندی بسیار خوب است.

ابعاد همه ی این شانه های پلاستیکی که وزنشان بیان شد ۲۷ در ۴۷ می باشد.
شانه میوه در ابعاد ۲۴ در ۳۴ نیز برای بسته بندی کارتنی و سبد تک رج نیز موجود می باشد. همچنین می توان برای سبد های ۲۷ در ۳۸ نیز شانه های مخصوص در نظر گرفت تا نیاز جهت بسته بندی برطرف گردد.
از طرفی جهت صادرات نیز می توان از کیسه فریزر بلنسی و شانه مقوایی مخصوص سیب استفاده نمود که در ابعاد ۲۸ در ۴۸ و ۳۰ در ۵۰ عرضه می شوند. باغداران و صادر کنندگان مناطق سمیرم می توانند با این مطالبی که بیان شد بهترین شانه میوه سیب را انتخاب نمایند و مرکز فروشی که هر نوع از این شانه های میوه را می توانند بر طبق سفارشتان در اختیارتان قرار دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید