فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه شمال / پخش شانه میوه شمال در کشور

پخش شانه میوه شمال در کشور

شانه میوه که سابقه ی آن به اواسط آن دهه ی ۸۰ می رسد برای اولین بار در مناطق شمال تولید آن شروع شد و جهت بسته بندی میوه های مال چون پرتقال، هلو و شلیل بیشتر مورد استفاده قرار گرفت و بدین صورت مورد استقبال قرار گرفت. پخش انواع شانه میوه شمال به سراسر کشور فرصتی است که باغداران و صادر کنندگان بتوانند در بسته بندی خود از شانه های میوه استفاده نمایند و بسته بندی مناسب و در خور مصرف کننده را عرضه نمایند.
شانه میوه که در حال حاضر در بازار ایران با ۳ جنس پلاستکی، فومی و مقوایی عرضه می شود، در ابتدای امر فقط به صورت پلاستیکی تولید می گردید. شانه های پلاستیکی که از جنس هایمپک می باشد که بنا به خاصیت هایمپک دارای خاصیت مقاومت کم تری نسبت به دو نوع دیگر موجود در بازار می باشد. البته می توان با افزایش وزن شانه میوه پلاستیکی مقاومت آن را به طرز چشمگیری بالا برد. شانه های پلاستیکی میوه در دو ابعاد در شمال کشور برای اولین بار تولید شد. ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ابعاد ۲۷ در ۴۷ که امروزه ابعاد دیگر از این نوع شانه های در بازار به ندرت تولید می شود. اما ابعاد اکثر شانه های پلاستیکی میوه همین دو نوع ابعاد می باشند.
سال های بعد نز به علت استقبال خوب از شانه های پلاستیکی، این شانه ها در نقاط دیگر کشور نیز تولید شد و امروز شاهد هستیم که در تهران، اصفهان و تبریز شانه میوه پلاستیکی در ابعاد ۲۴ در ۳۴ تولید می شود و پاسخگو برخی از نیاز های مناطق خود می باشند. اما با این وجود، شانه های میوه های شمال است که همچنان مورد استقبال قرار می گیرد و تعداد تولید کنندگان بسیاری در شمال مشغول به فعلیت در این زمینه هستند.
جهت دسترسی بهتر به شانه های میوه شمال میتوانید با مجوعه بازار میوه شمال که تولید کننده و عرضه کننده انواع شانه میوه من جمله شانه پلاستیکی هست در ارتباط باشید. شانه های تولید شده مجموعه از شهرستان نکا به سراسر کشور ارسال و در اختیار باغداران و صادر کنندگان قرار خواهد گرفت. پخش شانه ها در صورت حجم کمتر ۱۰۰ هزار بسته با اتوبوس رانی کشور خواهد بود و چنانچه تمایل به خرید بیش از این مقدار وجود داشته باشد شانه ها را از طریق دیگر وسایل نقلیه در صنعت باربری ارسال خواهیم کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه شمال

عرضه شانه میوه شمال به دشت مغان

شانه میوه شمال یا وکیوم میوه توسط تولید و عرضه کنندگان شانه میوه به اکثر نقاط …

دیدگاهتان را بنویسید