فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / پخش شانه میوه پلاستیکی سیب دماوند

پخش شانه میوه پلاستیکی سیب دماوند

سیب درختی منطقه دماوند از سیب های با کیفیت و معروف ایران محسوب می شود که ماندگاری بالایی دارد و جهت صادرات نیز استفاده می گردد. بسته بندی این سیب ها جهت پخش در بازار ایران اکثرا با شانه های میوه پلاستیکی سیب انجام می گیرد.
سرمای یکی دو هفته قبل شهرستان دماوند در میزان باردهی سیب باغداران تاثیر به سزایی داشته است و شاید سیب به اندازه گذشته در بازار عرضه نشود. با این وجود سیب درختی دماوند به علت طعم خوشمزه ای که دارد یقینا از سیب های پر طرفدار در بین مردم محسوب می گردد و مرغوب ترین سیب ها می توانند با بسته بندی مناسب روانه بازار شوند و مشتزیان به سمت آن ها سوق یابند.
اکثرا بسته بندی های سیب های دماوند در سبدهای تک رج و با شانه های پلاستیکی با وزن ۲۰ گرم در این سال ها صورت می گرفت. ابعاد این شانه ها ۲۴ در ۳۴ می باشد و خانه های ۱۲ و ۱۵ بیشترین استفاده را در بین دیگر شانه های این ابعاد دارند. یقینا اهمیت به بسته بندی که باغداران و تجار منطقه دماوند می دهند سبب می شود که سیب های خودشان بهتر در معرض نمایش در مغازه ها و فروشگاه ها قرار بگیرند.
پخش شانه های میوه پلاستیکی سیب با قیمت رقابتی فرصتی است برای باغداران فراهم شده است که می توانید با ارتباط با ما بدان دست یابید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید