فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / پخش شانه میوه پلاستیکی گوجه

پخش شانه میوه پلاستیکی گوجه

گوچه های صادراتی را می توان با شانه های پلاستیکی با کیفیت بسته بندی نمود و روانه بازار کشوذهای دیگر نمود. گوجه های گلخانه ای اغلب با این نوع بسته بندی صادر به روسیه و دیگر کشورها می شود.
در صادرات باید بنا به نوع محصول به نکات مختلف توجه نمود و بنا به ویزگی هر محصول اقدام به صادر نمودن ان به کشورهای دیگر نمود. مثلا تجار باید به نوع محصولاتی که در کشور مقصد استفاده می شود توجه نماید. برای مثال صادرات و تقاضای خوب گوجه های گلخانه های ایران نشان می دهد در کشور چون روسیه گوجه های گلخانه ای متقاضی خاص خود را دارد.
برای مثال صادر کننده گوجه گلخانه ای باید بداند گوجه در چه زمانی برداشت شود تا کیفیت خود را در مقصد از دست ندهد. از طرفی باید بداند چطور بسته بندی شود تا فروش بیشتری در کشور صادر شده داشته باشد. گوجه ها را معمولا در سبدها دو ردیفه با شانه های با ابعاد ۲۴ در ۳۴ به بسته بندی می کنند. به همین منظور پخش انواع شانه پلاستیکی جهت بسته بندی گوجه به استان های تولید کننده این محصول در دستور کار بازار شانه میوه بوده قرار دارد و سعی می شود شانه پلاستیکی گوجه ویژه ای در اختیار صادرکنندگان قرار گیرد تا گوجه ها در بهترین شکل خود روانه بازار کشورها شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید