فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه کاغذی / تولید شانه میوه کاغذی سلولزی سیب

تولید شانه میوه کاغذی سلولزی سیب

سیب های خوشمزه سمیرم با رنگ های زرد و قزمز هر ساله به دیگر کشورهای جهان با بسته بندی همراه با شانه میوه سلولزی ارسال می شوند. تولید شانه های میوه سلولزی مخصوص صادرات سیب در ابعاد مختلف به صورت عمده در این مجموعه صورت می گیرد.
از قطب های تولید سیب کشور که در مناطق مرکزی واقع شده است، منطقه سمیرم در اصفهان می باش که به علت سیب های درجه یک و با کیفیتی که روانه بازار ایران و جهان می کند در بین علاقه مندان سیب توانسته طرفداران خود را پیدا کند. از ویژگی سیب های این منطقه می توان ماندگاری بالای آن را نام برد به طوری سیب های زرد و قرمز هر ساله حجم عمده ای سیب های صادراتی کشور محسوب می شوند.
جهت صادرات سیب های صادراتی معمولا صادر کنندگان از بسته بندی های متنوعی استفاده می کنند. برخی ها سیب به صورت سبدی و یرخی به صورت کارتنی بسته بندی می شوند. در این بین برخی از فوم و برخی از شانه ها در بسته بندی سیب ها استفاده می کنند. استفاده از شانه های میوه سلولزی نیز معمولا در ابعاد ۲۸ در ۴۸ و ۳۰ در ۵۰ صورت می گیرد. تولید این شانه ها معمولا با تعداد خانه های ۲۲، ۲۵ و ۳۰ رخ می دهد. البته لازم به ذکر است در ابعاد ۳۰ در ۵۰، شانه سلولزی با تعداد خانه های ۱۸ نیز تولید می شوند.
تولید انواع شانه میوه سلولزی سیب سبب شده است که بتوان سیب های با کیفیت سمیرم، دماوند و منطقه آذربایجان با بسته بندی مناسب تر صادر نمود. جهت خرید می توانید با مجموعه بازار شانه میوه در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه مقوایی

توزیع شانه میوه سیب کاغذی تهران

از محبوب ترین میوه در بین مردم جهان می توان سیب را نام برد که …

دیدگاهتان را بنویسید