فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , اردیبهشت ۲۰ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه گوجه / قیمت شانه میوه گوجه

قیمت شانه میوه گوجه

گوجه در استان های مختلف کشور تولید می شود که استان هرمزگان نیز یکی از استان های فعال در تولید انواع گوجه می باشد که گوجه های این استان به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود. بسته بندی این گوجه با شانه های میوه می تواند سبب شود که گوجه که حساس در حمل و نقل می باشد، سالم به مقصد برسد.
استان هرمزگان در مناطق جنوبی کشور واقع شده است که ۱۲۹ هزار هکتار از زمین های این استان به کشت و برداشت گوجه می پردازند به طوری شهرستان های رودان، پارسیان، میناب را می توان از شهرستان های تولید کننده گوجه های باکیفیت در این استان نام برد. این حجم تولید گوجه سبب می شود که گوجه های این استان علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای آسانه میانه و عراق نیز صادر شود. تازگی گوجه های استان هرمزگان نسبته به گوجه های سردخانه ای این مزیت را دارد در کنار بسته بندی مناسب با شانه های پلاستیکی و فومی مشتری بیشتری را در کشورهای صادر شده جذب نماید.
گوجه های می توانند در شانه هایی با ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ در سبد یا کارتن بسته بندی شوند و بدور از هر گونه آسیب دیدگی، با کیفیت صادر شوند. قیمت شانه میوه پلاستیکی گوجه بنا به وزن و رنگ و ابعاد می تواند متغیر باشد ولی در قیمت شانه میوه فومی فقط ابعاد تاثیر گذار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه گوجه

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای جهت صادرات گوجه های با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید