فروش تجهیزات بسته بندی
دوشنبه , اردیبهشت ۱۷ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه هلو / انواع شانه میوه جهت بسته بندی هلو

انواع شانه میوه جهت بسته بندی هلو

انواع شانه میوه در بازار کشور توسط تولید کنندگانی که در عرضه بسته بندی میوه مشغول به فعالیت می شوند تولید می شود. در این مجموعه انواع شانه میوه پلاستیکی و مقوایی یا کاغذی و فومی تولید و خدمت صادر کنندگان و باغدارانی که نیاز به این شانه ها دارند عرضه می شوند. یکی از این محصولات شانه میوه هلو می باشد که در دو نوع مقوایی و پلاستیکی به سراسر کشور ارسال می گردد.

هلو در سطح کشور در استان های مختلف توسط باغداران کشت و برداشت می شود و در این بین تاجران میوه در مناطف مختلف کشور جهت خرید به این مناطق رجوع می کنند و هلو های با کیفیت را جهت عرضه در استان خود یا صادرات خیرداری می نمایند.

در خرید این محصول تاجران، یک سری نکات را بیشتر مورد توجه قرار می دهند. کیفیت هلو و از طرفی قیمت مناسب آنها و همچنین نوع بسته بندی آنها مورد توجه واقع می شود. این که هلو در حمل و نقل جاده ای که تا مقصد دارد آسیب نبیند مورد توجه این عزیزان است. به همین منظور سعی می کنند از بین انواع بسته بندی هلو آنهایی را برگزینند که با انواع شانه میوه هلو بسته بندی شده باشد.

انواع شانه میوه هلو

در بازار کشور می بینیم که هلو ها اکثرا در شانه های میوه پلاستیکی با ابعاد ۲۴ در ۳۴ بسته بندی می شوند. تعداد خانه های این ابعاد از شانه بنا به سفارش تاجران و باغداران متفاوت است ولی شانه با تعداد خانه های ۱۲، ۱۵، ۱۸ و ۲۰ بیشترین متقاضی را دارد.

شانه میوه هلو

چگونگی خرید انواع شانه میوه

جهت خریداری انواع شانه میوه توسط تاجران و باغدارن هلو می توانید با مجموعه بزرگ بازار شانه میوه ایران ارتباط بگیرید. این مجموعه سعی می کند، انواع شانه میوه را به عنوان نمونه ارسال نماید یا از طریق راه های ارتباطی چون تلگرام عکس آنها را خدمتتان ارسال نماید تا ضمن تایید انواع شانه میوه، هر یک که مورد پسندتان بود را برایتان ارسال نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

خرید و فروش شانه میوه هلو

خرید و فروش شانه میوه هلو با قیمت ارزان

هلو، یکی از میوه های بسیار خوشمزه ی بهاری تابستانی است که در این فصل …

دیدگاهتان را بنویسید