فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / شانه میوه پلاستیکی تولید شمال کشور

شانه میوه پلاستیکی تولید شمال کشور

شانه پلاستیکی میوه که در شمال کشور به صورت عمده تولید می شوند را می توان جهت بسته بندی انواع میوه به کار برد و باغداران هلو، شلیل، سیب و کیوی هر سالانه از عمده مشتریان شانه میوه پلاستیکی جهت بسته بندی هستند.

انواع میوه ها و محصولات کشاورزی در جای جای این کشور تولید می شود و کشاورزی و باغداری یکی از کارهای اصلی این مرز بوم است. از طرفی هر منطقه از کشور به میوه خاصی معروف است. به عنوان مثال سیب مناطق ارومیه، دماوند و سمیرم معروف است و کیوی مناطق تنکابن و تالش، پرتقال و نارنگی داراب و شمال کشور.

این ویژگی سبب می شود که مردم منطقه دیگر خواهان استفاده از این میوه های خوشمزه باشند. برای این منظور باغدار و تاجر میوه ها باید به مسئله حمل و نقل این محصولات کشاورزی دقت نماید و سعی نماید میوه های با کیفیت خود را سالم به مقصد برساند.

به همین منظور سبد ها و کارتن های مخصوص میوه با رعایت استاداردهای جهانی در کشور توسط تولید کنندگان تولید و به علاقه مندان عرضه می شوند. اما در این بین باغداران و تاجرانی بودند که به مسئله حمل و نقل میوه اهمیت می دادند و سعی در جلب توجه بیشتر مشتری داشته اند و سعی کرده اند به مسئله بسته بندی با وسعت بیشتری نظاره گر باشند. به همین منظور به دنبال شانه های میوه ای بودند که فشاری به میوه وارد نشود و از طرفی چینش مناسبی به میوه ها دهد.

تولید شانه های میوه پلاستیکی در ابعاد و تعداد خانه های متنوع با در نظر گرفتن ابعاد سبدهای و کارتن ها به صورت استاندارد در شمال کشور و استان مازندران سبب شد که باغداران و تاجران بتوانند در هر نقطه از کشور جهت بسته بندی خیالشان راحت تر باشد و بتوانند انواع شانه میوه متناسب با نوع میوه خود انتخاب و خرید نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید