فروش تجهیزات بسته بندی
دوشنبه , اردیبهشت ۱۷ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه انار / بازار عرضه شانه میوه انار

بازار عرضه شانه میوه انار

انار از محصولات باغی کشور محسوب می شود که توانسته علاوه تامین نیاز های داخل به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. به طوری که می توان امیدوار بود با بسته بندی مناسب آن در کارتن همراه با شانه های میوه فومی، مقوایی و پلاستیکی بتوان در بسته بندی به سطح بالایی رسید و افزایش صادرات این محصول را شاهد باشیم.
در کنار محصولات کشاورزی که ایران به دیگر کشورها صادر می کند نام انار نیز به چشم می خورد به طوری که انار ایرانی که توسط مردم کشورهایی چون ترکمنستان، پاکستان، افغانستان، مالزی، کره و ژاپن دون می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. مناطق مختلفی کشور عمده تولید کننده انار در ایران می باشند که می توان شهرستان کاشمر، نی ریز، یزد و ساوه را سر آمد این مناطق دانست که انار این مناطق در بین مردم ایران معروف می باشند.
تولید سالانه این محصول در کشور سبب شده است بتوانیم ان را صادر کنیم و آنچه در صادرات محصولات مهم می باشد، بسته بندی آن محصول می باشد. استفاده از کارتن و شانه های میوه با کیفیت یقینا تاثیر زیادی در فروش انها خواهد داشت. تولید شانه های میوه مقوایی، فومی و پلاستیکی در ابعاد ۲۷ در ۴۷ می تواند سبب شود امیدوار بود صادر کنندگان بتوانند با بسته بندی مطلوب و مورد پسند بازار بیشتری در کشورهای صادر شده بدست آورند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه پلاستیکی انار

شانه میوه پلاستیکی انار جهت فروش در تهران

شانه میوه پلاستیکی انار جهت فروش می تواند فرصتی مناسب جهت تنوع در بسته بندی …

دیدگاهتان را بنویسید