فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه گوجه / تولید شانه میوه گوجه شمال

تولید شانه میوه گوجه شمال

شانه های میوه چند سالی است که در استان های دیگر و در حجم محدود تولید می شوند اما می توان شمال کشور از بزرگترین عرضه کنندگان انواع شانه میوه از جمله گوجه دانست. انواع شانه گوجه جهت دسترسی توسط تولید کننده شمال کشور به مناطق کشور عرضه می شود.
گوجه که دارای انواع مختلفی دارند، در بازار کشور انواع آنها به صورت گیلاسی، درختی یا گلخانه ای با سایز های مختلف در بازار کشور پخش می شوند و تولید کننده گوجه در شمال و جنوب آنها را به صورت عمده روانه بازار می کنند. البته در این بین کیفیت گوجه ها با هم متفاوت بوده و برای مثال گوجه های گلخانه ای به خاطر دوام بیشتر، مورد اتسقبال جهت صادرات است. از طرفی این نوع گوجه چون دارای سایز های هم اندازه و یک شکل هستند با بسته بندی شکیل همرته با شانه های میوه می توانند بیشتر خریدار در کشور های مقصد پیدا کنند.
جهت بسته بندی گوجه های گلخانه ای نیاز به شانه های مورد پسند صادر کننده هست که تولید انواع شانه میوه با تعداد خانه های گوناگون در شمال کشور این امکان را فراهم می آورد که صادر کننده بتواند از بین شانه های گوجه بهترین آنها را انتخاب نماید. این باید در نظر داشت که شانه میوه گوجه پلاستیکی را می توان در وزن های متفاوت هم به صورت سفارشی تولید نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه گوجه

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای

خرید وکیوم شانه میوه انواع گوجه فرنگی گلخانه ای جهت صادرات گوجه های با کیفیت …

دیدگاهتان را بنویسید