فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را برای بسته‌بندی هرچه بهتر میوه تولید کرده و به بازار عرضه دارد تا با استفاده از آن میوه‌ها در هنگام جابه‌جایی ضربه کمتری بخورند.
در زمان جابه‌جایی و حمل میوه ممکن است محصولات روی هم قرار گرفته و آسیب ببینند یا له شوند و دیگر برای مصرف مناسب نباشند، به همین دلیل تولید کننده شانه میوه پلاستیکی، این محصول را طراحی کرده و با کیفیت بسیار عالی روانه بازار می‌کند.

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

شانه میوه طرحی است مبتکرانه که برای میوه‌های حساس که درون جعبه آسیب می‌بینند طراحی شده است، تا با استفاده از این شانه‌ها میوه‌ها له نشده و ضربه نمی‌خورد.
از این شانه‌های پلاستیکی معمولا برای میوه‌های کوچک‌تر مثل موارد زیر استفاده می‌کنند.

  • هلو
  • کیوی
  • شلیل
  • و…

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با استفاده از با کیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه، انواع شانه‌های پلاستیکی را تولید کرده و در اختیار مصرف کننده قرار دهد.
شانه میوه پلاستیکی برای بسته‌بندی‌های جعبه‌ای استفاده می‌شود، به گونه‌ای که شانه در جعبه قرار میگیرد و سپس میوه‌ها روی آن؛ چرا که میوه با جعبه تماس مستقیم نداشته باشد.

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

مصارف شانه میوه پلاستیکی

در شهرهایی مثل گلستان، مازندران، خراسان، آذربایجان زمانی که فصل برداشت میوه می‌رسد از شانه میوه پلاستیکی بسیار استقبال می‌شود.
میوه‌هایی مثل هلو انجیر، شلیل، انجیر، کیوی و… در این شهر‌ها کشت می‌شود و در زمان برداشت باغدار سعی بر این دارد که محصول خود را به سلامت به بازارها و به دست مصرف کننده برساند به همین دلیل برای خرید شانه میوه پلاستیکی اقدام می‌نماید.
تولید کننده شانه میوه پلاستیکی در فصول برداشت میوه ظرفیت تولیدات خود را بالاتر برده و با کیفیت بیشتری آن را می‌سازد تا در جواب استقبال مشتری از این محصول به او فرصت خریدی رضایت بخش را بدهد.

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

قیمت شانه میوه پلاستیکی

همانطور که می‌دانید شانه میوه پلاستیکی از محصولات کاربردی و پر‌مصرف می‌باشد که از فروش آن به خوبی استقبال می‌شود؛ به همین دلیل فرد تولید کننده سعی خود را می‌کند تا بهترین را ارائه دهد.
قیمت شانه میوه پلاستیکی هم نیز مانند دیگر محصولات دچار نوسانات قیمتی شده است و از این بالا و پایین‌های بازار جا‌نمانده است، به همین‌خاطر نمی‌شود برای این محصول قیمتی ثابت را تعیین کرد.
شما اگر مایل به خرید هستید می‌توانید با مشاورین بخش فروش تماس گرفته و یا به صورت حضوری تشریف آورده و لیست به روز‌ترین قیمت‌ها را دریافت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

قیمت شانه میوه پلاستیکی

تولید وکیوم میوه (شانه میوه پلاستیکی) در ابعاد مختلف

تولید وکیوم میوه که شانه میوه پلاستیکی نیز از آن در بازار نام می برند …

دیدگاهتان را بنویسید