فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / خرید شانه میوه پلاستیکی هلو در دلند

خرید شانه میوه پلاستیکی هلو در دلند

خرید شانه میوه پلاستیکی هلو در استان گلستان و شهرستان دلند یکی از مناطق تولید انواع هلو به صورت عمده صورت می گیرد. وکیوم شانه میوه همیشه در این منطقه در زمان برداشت هلو و شلیل متقاضیان بسیاری دارد که خرید آن با قیمت مناسب حسن محسوب می شود.

در قسمت شرقی استان گلستان، شهرستانی به نام رامیان واقع شده است که یکی از توابع آن منطقه دلند می باشد که سالانه چند هزار تن از هلو های کشور در این منطقه تولید و روانه بازار خواهد شد.

لغت دلند بیانگر منطقه ای از پوشش های انبوه جنگلی می باشد. بارندگی و شرایط خوب این منطقه سبب شده است که محصولات کشاورزی به خوبی در آن رشد یابند.
گوجه، هلو و شلیل این منطقه از کشور، معروف هست و کشت وسیعی از باغات این منطقه به هلو و شلیل پرداخته می شود.

در ایام خرداد ماه، اولین برداشت های هلو در این منطقه صورت می گیرد و به یکباره خرید شانه پلاستیکی هلو در اولویت قرار می گیرد.

چرا خرید شانه میوه پلاستیکی را پیشنهاد می دهید؟

برای پاسخ به این سوال علاقه مندان به استفاده و خرید از شانه میوه را باید به دو دسته تقسیم کرد:

  1. دسته اول خریدارانی که برای بار اول قصد خرید از شانه میوه را دارند. همین طور که در شکل می بنید شانه های میوه سبب می شود که باغدار بتواند هلو های خود را درجه بندی کند و جداسازی آنها باعث می شود بسته بندی به بهترین شکل صورت گیرد.
  2. دسته دوم خریداران آنهایی هستند که با علم به ویژگی های مثبت دسته اول به خود بسته بندی میوه جهت مصرف مشتری اهمیت می دهند و سعی دارند میوه به صورت سالم و بدون خراش و ضربه خوردگی به دست آنها برسد.

 

انواع شانه میوه

 

جهت خرید شانه میوه پلاستیکی در دلند چکار کنیم؟

باغدار دلندی در چنین مواقعی به عرضه کنندگان قدیمی که شانه میوه هلو را در این سالیان به فروش می رساند مراجعه می کند و تقاضای خرید شانه پلاستیکی هلو را دارد.

اما با توجه به گوشی های هوشمند یا اینترنت در حال حاضر می توان با انواع عرضه کنندگان شانه میوه در سراسر کشور ارتباط برقرار کرد و  انواع شانه میوه جهت بسته بندی هلو را با قیمت مناسب خرید نمود.

قیمت مناسب این شانه ها به خاطر حذف واسطه هایی است که در فروش شانه میوه به دنبال سود حداکثری برای خود هستند. باغدار هلو در دلند می تواند شانه های میوه هلو را با هزینه به صرفه تر در باغ خود جهت بسته بندی داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید