فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پرتقال / شرکت تولید انواع شانه میوه پرتقال

شرکت تولید انواع شانه میوه پرتقال

شمال و جنوب ایران به علت حاصل خیز زمین هایش ببستری جهت کشت و برداشت پرتقال از دیر هنگام بوده اسیت و پرتقال در این مناطق پر بازده می باشد. به همین علت جهت بسته بندی صادراتی ان شرکت های تولید انواع شانه میوه اقدام به تولید شانه پرتقال در طرح های مختلف کرده اند.
صادرات پرتقال ایران به علت مرغوبیت و کیفیت از تقاضای بالایی توسط دیگر کشورهای همسایه روبرو می شود. ارمنستان، ترکمنستان، روسیه، آذربایجان از جمله کشورهایی هستند که از پرتقال ایرانی در کشورهای خود استقبال می کنند و تجار ایرانی با نگاه به میزان درخواست پرتقال، آن ها را از باغ های کشور خریداری می کنند و با بسته بندی مناسب صادر می نمایند. بسته بندی پرتقال های ایرانی به صورت سبد و کارتن های تک رج و نهایت دو رج با شانه های میوه صورت می گیرد.
شرکت های تولید انواع شانه میوه سعی نمودند تنوع را در تولید شانه های پرتقال ایجاد کتند تا بسته بندی این محصول طبق در خواست تجار باشد  و متناسب با کشور مقصد باشد. شانه میوه پلاستیکی پرتقال در ابعاد ۲۴ در ۳۴ بیشترین تقاضا را دارند. به همین منظور، شانه میوه پلاستیکی با تعداد خانه های ۱۲، ۱۵ و ۲۰ در قالب کوچک و بزرگ و گرد و مربعی در شرکتها تولید می شوند تا پاسخگو نیاز بازار باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

بازار تولید شانه میوه پرتقال

مرکز خرید انواع شانه میوه پرتقال

جهت صادرات پرتقال جنوب و شمال و همچنین عرضه آن در بازار می توان کشور …

دیدگاهتان را بنویسید